![]() |
|
||||
|
||||
![]() echt supper vet zo.staat hem goed.
niksmeer aan doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat lekker dik. Die knipperlichten gewoon met die modules aansluiten scheelt je veel gedeo en ook erg mooi.
|
|
||||
|
||||
![]() dik hoor ronnie, denk alleen dat ik een dunne lip mooier vind staan met deze velgen vraag me niet waarom
|
||||
|
||||
![]() Dankjullie voor de fijne reactie`s ja ik ga gewoon de modules aansluiten, denk dat ik dat morgen eens ga doen.
En morgen eens gaan wassen.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Ziet er lekker bruut uit ronnie, ga zo door !!
|
||||
|
||||
![]() zelfs mijn vrouw vind hem nog mooi dus dat wil dan wat zeggen hoor!
![]() maar het is een goede vooruitgang ![]() helemaal top: |
|
||||
|
||||
![]() Dank jullie allemaal. Ja de mensen op straat keken ook echt allemaal naar de auto, en ze kijken zeker wanneer je op een vlakke weg gewoon komt aan schraapen..
@Egon: Je vrouw heeft dus smaak, hahaha, bedank haar maar.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je maar dat wist ik al.. en hier ff de ats onder de atsjes DE ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel een breed velgje, maar wel heel slecht afgewerkt.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Very nice yes.
wat is je grondspeling tussen grond en draagarm? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vind eerlijk gezegd dit niet zeker beter staan dan de centras
vond de witte centras zeker net zo dik onder dat blauw vind eigenlijk dit onder het blauw niet zo mooi als het witte wel heerlijk laag zo lijkt een beetje op mijn ratgolfje op het laatst ook op 13inchers alleen dan met schroefset standje uber laag.. dat was niet te rijden hoop dat het voor jouw beter te doen is |
|
||||
|
||||
![]() @Marcel: ik zal eens meten maar geloof niet dat het veel is..
@Jelle: Nee ik vond die centra`s ook zeker niet verkeert, het gaf een leuk contrast met die witte velgen.. Maar dit is gewoon een heel ander soort wielen, en dit zijn de velgen die ik altijd heb willen hebben. En laag is het zeker. Maar de velgen moeten deze week er weer onder uit denk ik, moet even de auto laten uitlijnen. Dan komen de centra`s weer eronder.. En denk dat ze dan tot eind Februarie in de garage blijven liggen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 11-01-2009 at 00:10. |
|
||||
|
||||
![]() Ohja, eigenlijk zouden er op de achter velgen 8j breed dus ook continentalcontactsport banden op komen, maar heb dan na lang zoeken toch de banden gevonden die ik liever wilde hebben, Yokohama A539 175-50-13. Een heel mooi bandje wat schijnbaar erg veel grip zou hebben. Heeft hier iemand ook ervaring mee met dit type band?
Als de voor banden aan vervanging toe zijn van de zomer zullen daar ook die Yokohama banden op komen. ![]() Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 11-01-2009 at 00:34. |
|
|||
|
|||
![]() waar haal je die bandjes vandaan want ik moet ook zukke hebbe :P voor de polo
hoe is het eigenlijk met de kevert heb vandaag eindelijk de mijne opgehaald |
|
||||
|
||||
![]() Met de kever is alles goed he, loopt als een treintje..
Die banden heb ik na lang zoeken voor 95euro het stuk kunnen kopen bij een kennis die heeft een bandenbedrijf.. Dus als je ze nodig hebt moet je maar wat laten weten.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze zoals je weet ook op mijn staal .. m'n Golf heeft ook bergen grip! 'T is dan ook maar een 1100tje met goed brede wielen maar dan nog.. prima banden hoor die Yoko's.. ziet er trouwens tof uit met de Classics zo! Ik zou denk ik voor een dunne lip monteren en nog wat zakken!
|
||||
|
||||
![]() oei, fijn profile zit er op die band.
maar ik blijf het toch bij de sp2000 houden heb al verschillende banden geprobeerd zoals de fulda-bridgestone en de pirelli p7f maar die word al jaren niet meer gemaakt was ook een hele fijne band ik wil alleen maar zeggen dat de sp2000 in 13inch mega grip heeft gr egon. |
|
||||
|
||||
![]() @ Misha: Nee lager als dit ga ik niet, kom nu eigenlijk wel overal al aan met en de lip en mijn 65mm rvs uitlaat vind het ook wat minder.
Maar zo'n dunne lip kan ik altijdt wel eens na zoeken. @Egon: Ja het profile is echt heel mooi, maar het is echt een zomerband. Ben eens benieuwd hoe het stuurt van de zomer. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() De A539 staat erom bekent dat ie in de regen weinig tot niets te vertellen heeft hoor!
Conti sportcontact doet het dan stukken beter! |
|
||||
|
||||
![]() Hier dan de foto`s van de auto schoon..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is toch een stuk beter, maar na dat ik hem dus gepoetst had en terug gereden was naar thuis was de auto weer vuil dus thuis nog eens helemaal met de hand gedaan.. Gr Ronnie ![]()