|
||||
|
||||
nou we het hier toch over hebben,iemand weleens in de spits op de A50 thv knooppunt schaarsbergen gereden? elke week als ik uit school kom hetzelfde gelazer,3 banen open,op de spitsstrook word netjes 80 gereden door vrachtauto's,op de rechter plusminus 100 en op de linker komt niemand boven de 80.ik ga altijd wisselend tussen de rechter en de spitsstrook mijn weg,vind het wel goed....
|
|||
|
|||
ja sommig mensen snappen het echt niet..
ken die a50 wel een beetje...en echt kansloos vinnek dat. Hoe zulke lui hun rijbewijs hebben gehaald?! |
|
||||
|
||||
Dat als je over een kilometer of 5 links af moet je maar beter al vast links kan gaan rijden!
Super irritant! |
|
|||
|
|||
damnit ook al zo herkenbaar...en dan al helemaal als het gwn doodstil is op de weg..
|
|
||||
|
||||
Word een beetje een verkeers ergenis topic zo
Wat ook erg vervelend is, dat mensen 35/40 gaan rijden omdat er sneeuw NAAST de weg ligt. En de rijbaan dus sneeuw en ijsvrij is!!
|
||||
|
||||
Dat dit een verkeersergernis topic is
|
|||
|
|||
- Dat jouw rijstijl automatisch de beste is;
- Dat daarom iedereen zich moet aanpassen aan jouw rijstijl en opvattingen over goed deelnemen aan verkeer. |
|
||||
|
||||
Aanpassen is niet nodig, aan de kant gaan wel
|
|
||||
|
||||
Dat het retegaaf is om overal een New Kids sausje over te gieten...
(die groene manta met Ronals is daarentegen wel zo fout dat ie gaaf wordt)
|
||||
|
||||
Quote:
Iedereen denkt dat BBS'sen onder elke (VW) auto goed staan ... NOT !!
|
||||
|
||||
Quote:
die quote is inderdaad niet waar |
|
||||
|
||||
Quote:
Bwhaha, nog nooit op de Duitse bahn gereden zeker? Dat gaat daar net zoals in Nederland hoor....
|
||||
|
||||
Quote:
idd,dat is ook niet alles.... ik voel me er nooit echt veilig,en die vracht wagenchauffeurs daar maken er helemaal een potje van
|
|||
|
|||
Beetje ontopic please
Dat natte sneeuw hetzelfde is als 'gewone' sneeuw... Sorry heb een paar biertjes op
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
even een luchtfiltertje en je hebt minimaal 20 pk meer
|
||||
|
||||
Dat iedereen op de juiste manier afwisselend in zijn handen klapt / in de lucht doet op het nummer "We Will Rock You" van Queen.
|
||||
|
||||
met winterbanden onder je auto je beter kan autorijden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat winterbanden onzin zijn |