|
||||
|
||||
thanks, en inderdaad ultramaroon..wel aparte kleur..
|
|
||||
|
||||
zo, de kever staat thuis...
Last edited by hajee : 09-03-2013 at 13:19. |
|
||||
|
||||
Nice!
more pics please!
|
||||
|
||||
Mooi ding! Ovaal ragtop hoe beter kan je het uitzoeken
|
||||
|
||||
Kom maar op met wat meer foto's.
|
||||
|
||||
zo hoog?
nee.... |
|
||||
|
||||
Last edited by hajee : 09-03-2013 at 13:19. |
|
||||
|
||||
Goed bezig een eigen mini meet met je eigen vw's op de oprit. Die kever ziet er goed uit.
|
|||
|
|||
Supers!
|
|
||||
|
||||
Wat een allejezus dikke kevert matti!
|
||||
|
||||
..thanks..is nog lang niet af..kenteken is binnen..platen zijn onderweg..
jij gaat ook goed met je kindergartenrenner! |
|
||||
|
||||
Gave kar HJ aparte kleur ook, eigenlijk toch wel erg dat we elkaar nog nooit eens ontmoet hebben bij elkaar thuis, terwijl we allebei in Almelo wonen
Zal je vast nog wel eens tegen komen in de city
|
||||
|
||||
Mooie combi hoor!!!
|
|
||||
|
||||
Mooi setje HJ!
|
||||
|
||||
Sweet !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik jou wel.. enkele keren in de lichtblauwe swallowtail, als je van je werk komt of naar toe gaat, op de nieuwe singel..maar dan rijd ik in m'n daily, en dat is tegenwoordig niet eens vag.. op vw speed midwintermeet heb ik wel tijdje staan praten bij je auto, maar toen was je druk in gesprek met iemand anders.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ja toen heb ik nog wel even met je gepraat. Je weet het wel op zo'n meet heb je zoveel te vertellen aan iedereen. Dus komt het er niet altijd van om uitgebreid met iemand te praten. Daarom als je een keer zin hebt ben je welkom. Toevallig met het mooie weer vandaag nog even 6km met de blauwe gereden. Maar de laatste tijd staat ie gewoon thuis dus het moet al een tijdje geleden zijn geweest dat je me hebt zien rijden in de blauwe. Vandaag was gewoon even een klein ritje omdat ie al weer zo lang stil stond. Hoorde vandaag trouwens nog van mijn collega dat ie jou kever ook had gezien in real life en dat ie er helemaal weg van was.
|
||||
|
||||
Ik moest vandaag spulletjes bezorgen in Goor, en heb je busje uitgebreid staan bewonderen HJ!
Very nice! Greetz Ron
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom bij de trotse Spli eigenaren |
|
||||
|
||||
Quote: