|
||||
|
||||
De golf heeft vanwege de vakantie bijna 3 weken niet gereden ,dus veel nieuws is er niet deze keer !
Ik heb wel de deurkrukken vervangen door een set Mk3 style krukken (van een chinees Mk2 model) ,deze werken namelijk even een stukje mooier dan de originele krukken (waar ik dus alweer één van stuk had laatst) Heb ze mooi matzwart gelaten ,en heb de oude set bewaard natuurlijk ! Vanf maandag mag ie me weer dagelijks vervoeren naar en van m'n werk ! Heeft ie mooi een paar weekjes vakantie gehad
|
|||
|
|||
mooi mooi mooi is ie!
|
|
||||
|
||||
Mk3 style deurkruk
|
||||
|
||||
Heb je ook nog wat aan je oude motorkap?
Had je al eens een PB gestuurd.
|
|||
|
|||
He Kerel
Had al eerder van Arno en Ron gehoord. Maar je bent idd een echte knutselaar prachtig Ziet er goed uit |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie's
Vorige week even met de schakelmechaniek bezig geweest ,want ik kreeg ineens de bak bijna niet meer in de 5! Nu had ik al eens in het verleden het rubber busje ,welke op het stuurhuis zit (waar de schakelstang doorheen loopt )opgevult met een koperen bus ,om de speling hier uit te halen ,maar deze was dus verdwenen ,en door de speling op deze bus kreeg ik m erg moeilijk in de 5 . Nu is het oude rubber vervangen door een nieuwe ,en is alles weer even gesmeerd ,en hij schakeld weer als nieuw! Ook gister de Gti lip even vervangen door een cl exemplaar ,dit is toch even wat relaxter rijden door ons drempel paradijs (zo wil de vrouw er ook weer in rijden )
Last edited by jettaracing : 14-09-2008 at 20:16. |
|
|||
|
|||
blijft mooi
|
|
||||
|
||||
Inmiddels is de golf in de winteroutfit ,en zal over een twee weekjes veranderen van eigenaar !
Ik heb de golf namelijk verkocht en heb een golf variant aangeschaft ,ik zal nu zelf de rode jetta weer gaan gebruiken als daily ~! Zo staat ie er nu bij ! Lekker '90 's op die RH classic's !
|
|||
|
|||
van harte ...veel geluk met de variant
|
|
||||
|
||||
En de golf is afgelopen vrijdag veranderd van eigenaar !
Gelukkig wel naar een liefhebber ,en daar ben ik wel blij om ! De nieuwe berijder zal vast binnenkort wel even reageren , ik rijd nu zelf weer in de rode jetta . Ik kon eigenlijk van beide auto's geen afscheid nemen ,maar soms moet je een keuze maken natuurlijk ,je kunt niet alles bewaren ! Ik wens iig de nieuwe eigenaar er veel rijplezier mee !(en zal m vast nog wel eens zien rijden )
|
|||
|
|||
is al gespot ....zaterdag middag
|
|
||||
|
||||
Zat net nog even m'n oude topic's door te lezen ,en vond dat er nog een kleine update over deze auto op z'n plaats is
Hij is toen overgenomen door een mede VWspeeder en kameraad ,en die heeft er tot op heden veel plezier van ,en heeft er inmiddels z'n eigen draai aan gegeven . Dus hierbij nog even een paar foto's van deze golf @ MIVW 2009!
|
||||
|
||||
Die Porsches staan hem echt goed
|
||||
|
||||
Wooow! Ziet er echt gaaf uit. Grille en compleet zwarte bumpers staan hem ook ernstig goed.
|
||||
|
||||
Oeh, je rooie streep waar je veel werk van hebt gehad is er al af
|
|||
|
|||
gister even hier thuis gespot
auto ziet er echt leuk uit met de wielen er onder |
|
|||
|
|||
Vond hem er in deze setup ook erg mooi bij staan zondag...
|
|
|||
|
|||
Ik gok wat belichtings Lampen??? Mooie Foto's van een Mooie MK 2 !!!
|
|
||||
|
||||
Thanx Lennart, mooie foto's!
|