![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... Last edited by MartinGT : 06-10-2009 at 20:52. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goeie post hoor! waar haal je ze toch steeds vandaan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie shopt dat vliegtuig ff blauw? ![]() ![]() mooiste thread van het forum dit. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Veel foto's zijn inderdaad te vinden via Flickr maar ook via andere foto sites, ook vortex is een dankbare bron en soms neem ik een kijkje op de diverse buitenlandse scirocco websites. Overigens moeten het wel een beetje mooie foto's zijn, ik post nog niet eens 1/4 van wat ik tegenkom op het web.
Ik heb trouwens het idee dat het aantal rocco liefhebbers langzaam wat aan het groeien is wat natuurlijk ook steeds meer plaatjes oplevert. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat staan die Porsche wielen er toch vet onder!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hehe, klopt! grappig dat je dat ook weet ![]() ik rijd bij de fac, soms nncro, en hoop volgend jaar een paar keer op St. maarten. Dacht btw dat het een 5 cil, was ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt wel eens een foto gepost volgens mij.
welk startnummer heb jij? Ik heb wel een V6 maar ik miste op Blauwhuis 45pk! ![]() er zit ergens een storing, maar die konden we zo snel niet uitlezen, en kwam ook echt vermogen tekort, maar had wel 262Nm koppel, daardoor zat er nog wel een beetje gang in.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mijn start nr is 6, maar omdat ik in 2008 cubkampioen was rij ik met 1, volgend jaar ook btw ![]() morgen ook naar ter-apel?:P |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ''there were quite a few of these vw siroccos around campus. i drove the middle one.'' ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een verschuldigde foto van de Old-timer rondrit van een paar weken terug.. dit was dus ivm met de stichting www.sterkvoortjerk.nl
![]() ![]() En nog een beetje Scirocco.. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() foto van mn ouwe trouwe scirocco GTII 16v
Tot mijn spijt heb ik de auto moeten verkopen, had er veel aan vervangen en liep super goed. 139pk gemeten op de rollenbank, was een PL 16v dus leverde er 10 meer dan origineel. Stom dat ik deze auto niet heb gehouden, vraag me af hoe de staat nu is. grtn yal |
|
||||
|
||||
![]() ik kan je zo vertellen hoe het met je oude scirocco is
en kan vertellen dat hij tekoop staat en dat het haar tot nu toe goed gaat mvg dannij