|
||||
|
||||
Heel erg mooi!
Congrats!
|
||||
|
||||
Top! Gefeliciteerd!
|
|
|||
|
|||
Geweldig zeg, een geniale bus geworden!
Die bordjes bij de RDW, is dat alleen bij plaatsen waar ze alles vlug bekijken? In Den Bosch kennen ze dat niet en roepen ze eens in het uur iemand naar binnen ofzo... |
|
||||
|
||||
Erwin nogmaals, Super!
he, maar krijg je je oude kenteken terug? dan kun je die platen al wel bestellen! |
|
||||
|
||||
Thanks man!
Platen zijn al besteld ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Stukkie wezen cruisen!
Eerst lekker in de was gezet... bling!! Blokkie blijft lekker droog! (mani)jack z'n spijl! Nog een paar op www.volksfahrer.nl! |
|
||||
|
||||
mooie plaatjes weer..
|
|
||||
|
||||
En mooi weer bij de plaatjes
|
|
||||
|
||||
Super bus geworden man! Ziet er toch schitterend uit allemaal! Volgende week op Budel wel te bekijken neem ik aan?
|
||||
|
||||
Ligt aan 't weer.
Als het droog word en blijft ga ik zondag ff kijken maar ik heb niet zo'n zin om door de bagger te gaan glijden |
|
||||
|
||||
zou niet zulk mooi weer worden...maar ja dat is pas een week verder...
|
|
||||
|
||||
Mooie bus geworden Erwin
Ik hoop dat hij in budel live te aanschouwen is.... en anders op badcamberg of buginn. |
|
||||
|
||||
Wat een gave bus
|
|
||||
|
||||
Volgende week naar de Bug-in dus gisteren maar weer ff wat KM gemaakt om alles een beetje te testen.
Totaal 200 km gereden naar Bunschoten en terug en alles werkt perfect! Busje rijd héél fijn! De bril is de origineel nederlandse 51 crotchcooler van mr. Airmighty. |
|
||||
|
||||
Super mooie bus!
vraag me wel iets af, waarom zit er op de zijdeur een extra schelp als voor een deurgreep? aangezien een deurgreep me daar niet echt handig lijk en volgens mij ook niet past die van manijack heeft het ook |
|
||||
|
||||
daar past de deurkink in van de voordeur
|
|
||||
|
||||
Wat een geweldige bus, heb net het gehele topic doorgelezen/gekeken en echt fantastisch!
|
||||
|
||||
Busje wordt inmiddels goed gebruikt!!!
Vorige weekend mee naar de European Bug-in geweest... Ritje van ca. 800km totaal en hij rijd echt super!! Klaar voor de vakantie naar de alpen! Cruise naar de show met vrienden: Line-up voor onze bungalow Pre-show wash! M'n zoon in de bus: Club display |
|
||||
|
||||
Nog wat rolling shots
|