![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit gerard ben benieuwd hoe die er uit ziet.
![]()
|
||||
|
||||
![]() wouw wat een mooie golf,
die kleur vind ik echt perfect bij een golf met dikke bumpers. succes verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig gerard.
iets wat goed is, kan zo alleen maar beter worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo ook maar weer eens een update plaatsen en dan hier maar ff omdat op de meets de kap toch bijna nooit openstaat
![]() Motorruimte verder gecleand kabelboom in zijn geheel weggewerkt verder overtollige gaten gedicht. En wat dingetjes laten verchromen. Bak opnieuw gespoten en vele losse kleine delen. Expansievat weggewerkt en kleine nieuwe gemaakt achterop de motor(afwachten of het werkt ![]() Hopelijk vandaag mijn bumper en frontplaat klaar ook beide helemaal gecleand. En op het moment bezig Brembo 4pots te installeren. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super Gerard.
Kom je naar MIVW? |
|
||||
|
||||
![]() Hopelijk wel ligt aan leveranciers van spul want die hebben het bij mij maanden af laten weten had allang moeten rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]() erg netjes, misschien de compressor zelf nog eens polijsten? (er moet toch iets te 'zeuren' overblijven?
![]()
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 02-07-2009 at 11:22. |
|
|||
|
|||
![]() sehr schon gerard, mar dat wist je al
|
|
||||
|
||||
![]() Vind dit echt 1 van de mooiere mk2's.. Motor vind ik ook geweldig.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Gerard, wat een machine
![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg netjes Gerard!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Wat een gaaf project zowel van buiten als van binnen.En de kleur die is prachtig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super !
|
|
|||
|
|||
![]() 139 km van huis . Maar toch net even een klein aandeel gedaan .
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er keurig uit gerard .
|
||||
|
||||
![]() Bedankt iedereen voor de reacties.
@ Sander: Kompressor is gepolijst moet ff opgepoets worden alles eigenlijk(vette handjes he ![]() @kb2: nee is geen Slate Grey ben straks wel benieuwd naar de jouwe ![]() @Femme: zag je strakjes nog rijden in Harkema damn wat ziet die einser er super uit rijdend heerlijk. En natuurlijk Alberto BEDANKT frontje zit er alweer in chroomslotje meteen ook anders had het niet gekunt bedankt.
|
||||
|
||||
![]() Ja dankje, De einzer moet weer meters maken voordat het mooie weer weer op is.
|
||||
|
||||
![]() Ja man is zo ik baal als een stekker straks is het mooie weer weg en kan ik pas rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Troch werke dan bliksum, dat ding mat ryde de bealich der op ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()