|
||||
|
||||
Hier de mijne!
Plannen (dit voorjaar nog) Schroefset. Verbreed staal. Nieuwe grill zonder logo. en nog wat kleinigheden.
|
||||
|
||||
Quote:
Allemaal van die kleine dingetjes die ik in de loop van de tijd allemaal nog ga doen........heb geduld |
|
||||
|
||||
Quote:
wel het oude model toch hoop ik?
|
||||
|
||||
Quote:
Enig idee waar uit te halen?
|
|||
|
|||
Bestaan die wel, oud type grille zonder logo ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ,maar alles is te maken toch?
|
|||
|
|||
Als je dat zou willen is alles te maken inderdaad .
Maar oud type en dan zonder logo gaat niet helemaal samen (mijn mening)... |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik zal me even voorstellen ik ben niels suurbier 24 uit de buurt van alkmaar. ik rijd nu +- half jaar in me jetta cl ,zal even wat fototjes posten hier. Zijn niet super scherp geworden maar goed gaat om het idee |
|
|||
|
|||
Deze had ik er geloof ik nog niet bij gezet :
|
|
|||
|
|||
en mijn 1,3 GLR |
|
||||
|
||||
Bij deze ook mijn jetta
|
|
||||
|
||||
vet!
|
||||
|
||||
mooi geworden Redcap!!
|
|
|||
|
|||
zo dat is dik
Hoe groot en breed zijn die velgen trouwens ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Borbet 'A' s 9x16 et15 met toyo proxes T1s 215/40x16 rondom Mooie foto's Len!! (en ook mooie auto Berend !)
|
|||
|
|||
thnxs
staat echt heel dik. Moet toch maar is gaan sparen voor zoiets. Moet je je wielkasten wel uit rollen neem ik aan |
|
||||
|
||||
Rollen is geen optie...
Je moet echt veel materiaal weghalen om de wielkast goed op te kunnen vullen. Een centimeter of 5-6 uit het voorste scherm en de modderkuip, en de G60-lijsten kan je van binnen helemaal uitslijpen. |
|
||||
|
||||
Al dat zagen in je Jetta is het meer dan waard, Berend! Ziet er zoals gewoonlijk super uit je Jetta'tje!
|
|
|||
|
|||
dat is wel weer veel gedoe eigenlijk.
Moet in het echt maar is kijken hoe het er uit ziet. mischien is wel de moeite waard |