|
||||
|
||||
onee, lid genaamd swallowtail75 excuus!
|
||||
|
||||
Nog net een swallowtail te koop gevonden op kapaza?!
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen...-1-67444462.htm
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
Hier prachtige zo goed als nieuwe originele Golf 1100 02-01-1975 , maar zal wel in 1974 al gebouwd zijn , al sinds 1994 in bezit
|
||||
|
||||
Gaaf ding idd had hem nog niet gezien.
Heb de meesten wel eens gezien op een foto maar deze was voor mij nog onbekend. Toevallig een idee waar de ze foto is gemaakt en of er nog meer foto's van zijn?
|
||||
|
||||
Wat een mooie Golf zo op de foto, is er al eens aan gelast, of gewoon spatzuiver?
|
|
||||
|
||||
kan er mij iemand vertellen of een swallowtail altijd die recht luchtfilter had of zijn er ook met ronde?? de mijne is een ronde(dik kan achteraf verandert zijn) maar ik heb er al een paar tegen gekomen die ook die ronde hadden, dus weet ik niet meer hoe het zit,
|
|
||||
|
||||
Hangt volgens mij af van het bouwjaar. De eersten hadden een rechthoekig luchtfilter in de motorruimte aan de rechterkant ( voor de kijkers links) en daarna werd het rond, rechtstreeks op de carburateur. De modellen met een rechthoekig luchtfilter hebben een steun in de motorruimte zitten waar dat filterhuis dus in past.
|
|
||||
|
||||
Klein initiatief om op facebook alle eigenaren bij elkaar te krijgen wereldwijd.
Dus heb je facebook en een swallowtail, show hem ook hier: Swallowtail Owners |
|
||||
|
||||
Geen gezichtsboek hier, en dat gaat ook niet gebeuren.
Heeft mij een te open policy! Maar wel een leuk idee dat kan ik niet ontkennen. Edit: Je mag mijn foto's wel gebruiken voor facebook mocht iemand ze daar willen showen
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Ik wist dat jij geen FB wilde , eens kijken of er veel internationaal bij elkaar te krijgen zijn. Het gaat om de owners. |
|
||||
|
||||
Zijn er in de tussentijd eigenlijk nog meer swallowtail owners bijgekomen?
|
|
||||
|
||||
Zag hier al 2 topics bij de watergekoelde projecten van nieuwe eigenaren van een swallowtail.
Eentje was de oude van BBSRoy en een nieuwe van 76 die nog niet eerder hier geshowd is.
|
||||
|
||||
Wat ik me btw af vraag van wie is deze eigenlijk:
Heb deze auto al regelmatig voorbij zien komen maar nooit echt een topic van gezien. Is hier wat meer info van te krijgen, want het lijkt wel een erg mooie auto!
|
||||
|
||||
Ik ben ook eigenaar van een swallowtail( de groene van marten) helaas nog niks aan kunnen doen maar over een week of 4 ga ik beginnen.
Moet heel veel aan gebeuren dus duurt nog even voordat hij weer de weg op kan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een project topic maken hier, dan kunnen we het volgen! |
|
||||
|
||||
Pics or it didn't happen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
44-GR-13 is recent van eigenaar veranderd volgens RDW.
Wie o wie.....? |
|
|||
|
|||
Deze is gedemonteerd , vond hem op de pagina op autodemontage Brummen Het kenteken is wel van een swallowtail maar deze lijkt me vrij duidelijk dat ie omgekat is