![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat een hok! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben ik de enige die die MB stoer vind??
|
||||
|
||||
![]() lijkt ook wel een Rolls Royce grille of zie ik dat verkeerd, die van MB zijn toch veel "ronder" naar boven toe??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt me dat ze originele omlijsting erafgehaald hebben en er nu een custom "gat" zit. de motorkap is in het midden wat verhoogd zo te zien. Ik geloof niet dat ik het laswerk aan de onderkant van die motorkap en al het andere plaatwerk wil zien... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk het wel :p |
|
||||
|
||||
![]() soort bat-mobiel ook.......
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik sluit me bij je aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zal es bieden hehehehehehe ![]() en reanimastor is my middel name! Last edited by Edward : 26-11-2004 at 22:11. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
![]() RU serious? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Afschuwelijk ding: Getuinde kever cabrio. Maar ik dacht dat een getuinde kever iets was met mos erop en plantjes door de bodem?
Och, of je hebt problemen met de nues en voorass en da's ook heel vervelend... Of zoiets 'moois' dat op de veiling komt in Tolbert ... ![]() Ik ga maar weer eens wat zinnigs doen.... Arne |
|
||||
|
||||
![]() vind die getuinde kever geen flikker aan....
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die t2 op het eerste gezicht niet eens zo heel erg onaardig...
Ben ik nu niet gezond? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee ik vind hem ook wel gaaf
|
||||
|
||||
![]() Vin um eigenlijk wel cool....mooie kleur....n getinte ramen...hij is wel af denk k, ben al1 niet zo weg van glimmende velgen ...
|
||||
|
||||
![]() Bijzondere ex-ambulance VOLVO 265 CAMPER van 1978. Gereviseerde V-6
(80.000 km) gereviseerde automaat (nog geen 100 km) Van alle gemakken voorzien: klein keukenblok met propaan gasstel en stromend water, stahoogte, veel kastruimte, dakluik, afzuiging, standkachel met thermostaat. Carrosserie behoeft aandacht ( spatbordranden, dorpeluiteinden) en de uitlaat is lek. Niet gekeurd. MINIMAAL 1000 euro en BIEDEN ZONDER BEGELEIDENDE MAIL IS ZINLOOS ![]() ![]() Okey hij kan inderdaad wel typen, maar wat hij verkoopt... Begeleidende email, wat moet daar in staan, moet je dan ook nog vertellen dat je 'm mooi vindt ofzo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goede vraag of dat je weinig biedt omdat je r nix aan vindt??? KWEETNIE