|
||||
|
||||
groen
|
||||
|
||||
Tja een rolkooi en verder, helemaal kaal. Of alles in leer met een ingestikt ruitjesmotief. Of 2 bierkratjes ondersteboven? Dashboard (nog zo'n werkje als de Mk1 ?). De kleuren klinken goed maar ga dan voor Antraciet Metalic ipv grijs metalic.
Maar maak hem eens af Photoshoppen is voor mij geen probleem. Heb wel net een DUBcity busje gekocht! T1 deluxe met schuifdak en 50 ramen ofzo en boven zwart metalic en onder bordeaux metalic maar dat is niet wat voor de Frido! |
|
||||
|
||||
So, dat zijn beste remmen zeg. Ongelooflijk dat je zo'n velg toch nog gevuld krijgt. Keep up the good work! (Ben nogsteeds verbluft!)
|
||||
|
||||
Quote:
Wacht maar af, als ik mijn motor heb dat is pas verbluffend |
|
||||
|
||||
klauwenonkergrijs?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat moet wel ja Anders monteer je niet van deze schijven
|
||||
|
||||
Quote:
He, de rating is al weer 4 Ik denk dat hier een paar afgunstige mensen bij zitten. Last edited by ruud's fridolin : 26-02-2007 at 22:07. |
|
||||
|
||||
Dit is het mooiste project wat ik de laatste tijd ben tegengekomen dus omhoog die rating
|
||||
|
||||
hmm had ook nog geen rating gegeven.. volle 5 sterren
|
||||
|
||||
Ik neem dat je het gevonden hebt? Aangezien je post 377 hierboven aangepast hebt? Of zijn de plannen toch weer veranderd? Of wil je niks verraden?
|
|
||||
|
||||
weeet je wat nog harder remt, een anker uit je raam gooien met een ketting aan je trekhaak. Anders zou ik het ook niet meer weten met zulke remklauwen!!
Ik geloof niet dat 38 cm of 39 cm veel uit zal maken. eerder de druk op je voorwielen. deze is aanmerkelijk lager dan bij een touareg. Een remdrukregelaar is wel een vereiste denk. trouwens je rating nog even opgewaardeerd. hoeveel uur spendeer je nu aan de frido per week? groeten j-p |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, er is niets veranderd. ik heb dat onderdeel nog steeds nodig. Alleen heb ik de laatste dagen iets gepoost wat blijkbaar effect heeft op de rating. Dus heb ik maar het 1 en ander gewist. Dat er iemand wat minder stemt moet hij weten. daar had ik een leuke reactie op terug gezet. Maar ik heb dus ook geen zin om er een spelletje van te maken, Het is ondertussen 6x om laag 5x omhoog, in 2 dagen. Ik doe deze poost met plezier of ik doe het dus niet. verder iedereen bedankt voor hun stemming in de rating. gr ruud |
|
||||
|
||||
Tja, ik post altijd in mijn eigen project topic. Ik krijg niet zoveel reacties erop maar ga toch door. Tis dan ook lang niet zo spectaculair als deze wagen. Maar daar geef ik niet om. Ik geef wel om commentaar maar om die sterren geef ik niks. Daar heb je niks aan. Commentaar en complimentjes wel!
Dus maak je niet zo druk erover, update het topic regelmatig en snel verder met lassen! |
|
||||
|
||||
Nice wheels
Verder erg goed bezig, keep up the good work zal ik maar zeggen |
|
||||
|
||||
Helaas, een turbo motor zit er met dit tijdbestek niet meer aan .
Dus als 1 van de moderators, de topic naam kan veranderen in Ruud's Fridolin Project zou dat fijn zijn. gr ruud |
|
||||
|
||||
Hey Ruud, je laat je humeur toch zeker niet afhangen van hoeveel sterretjes hierboven staan he! Dat is het niet waard hoor
Ik zal je topic titel veranderen. Wat wordt het eigenlijk wel?
|
||||
|
||||
Aangezien het geen sportwagen is, en het dus de luchtweerstand heeft van een vrachtwagen.
Ga ik het met 4 cilinders niet redden. En dat Is er zelfs nog keus genoeg aan motoren in de V.A.G. groep Maar zolang mijn motor niet is geariveerd, wil ik er ook nog niet teveel over kwijt |
|
||||
|
||||
Audi V8 erin
|
||||
|
||||
Quote:
Nee |
|