|
|||
|
|||
vandaag terug wat tijd gevonden voor mijn golfje
middenconsole zonneklepjes gti spiegeltjes wissers nieuwe rubbers gelukkig nog zeer nette deurpanelen gevonden tankhulsje gti stuur final touch rubbers op de gespoten pedalen voor zover de update |
|
|||
|
|||
Mooi project!
|
|||
|
|||
hele mooi golf! wat heb je om je tankhuls geplakt? zoiets ben ik ook nog naar opzoek.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is een relief sticker komt van bij wobshop |
|
|||
|
|||
It's all about the details deze resto, super!
Die reliëfsticker hoort er idd op te zitten. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks ben ook nog op zoek naar een originele krik, bakje en wielsleutel origineel vw heb ik al enkel mijn krik ontbreekt |
|
|||
|
|||
Ben vandaag begonnen aan motor foto volgt maar heb een vraag,
Ben onderdeel per onderdeel aan het restaureren maar heb 2 alternators welke is de juiste komen beide van EG motor.. voor/na met draden Deze met fiche Welke is nu de juiste welke hoort er origineel in voor een 81er |
|
|||
|
|||
De onderste is de juiste.
|
|
|||
|
|||
update voor de volgers;
geel verzinkte onderdelen terug monteren nieuwe rubbers in de motorsteunen depanage setje proper zetten enkel krik ontbreekt nog laatste onderdelen stralen starter, voorst motorsteun, schotels van schokdempers, schokdempers en veren. schroef set gaat eronderuit liever alles origineel |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal zeer netjes uit!
Onderstaande is niet negatief bedoeld, maar is bedoeld als tip als je de auto volledig origineel wilt maken: Volgens mij is namelijk die plastic krikhouder niet origineel in die tijd. Kwam volgens mij pas later. De krik zat toen in de velg met aan weerszijden een lapje bekleding. Het gereedschap zat in een zwart plastic hoesje met een zwart staafje voor de bougiesleutel, welke met de krik samen vast werd gezet met de rubberen klem. De plastic krikhouder is natuurlijk wel beter om de lak van de reservevelg niet te beschadigen.
Golf MK 1 1800 GTI 1982 Golf MK IV 2.0 2000 Kever 1300s 1973: sold Opel Manta A 1973 Chevy Bel Air coupé V8 1958 Last edited by volkswein-rider : 03-12-2016 at 19:19. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip
Ik zal eens uitkijken voor zo'n set. Soms moeilijk terug te vinden hoe het origineel was. Passiongolfgti is daar goed voor maar ook niet alles vind ik er terug. Net zoals alle stickers,die op de radiatorkap die weet ik dat die er hoort, Maar dan heb je er nog een aantal maar welke ik echt nodig heb is een andere vraag. En waar ze horen te zitten is nog wat anders https://www.volkswagenstickers.co.u...d=search&cat=16 |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt helemaal. Het gereedschap zit in een zwart dik-plastic hoesje. Ook hoort er nog een uitklapbare gevarendriehoek bij deze set die bij/in de reserveband zit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat laatste wist ik dan weer niet Heb je wellicht een foto van de gevarendriehoek? Dan kan ik even kijken of ik die ook nog heb. Lagen bij aanschaf van m'n eerste Golf 1 (type Elan) meerdere gevarendriehoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien dat ik nog een setje heb te liggen. Zal volgende week wel even zoeken. Ik had er meerdere maar ook al eens wat verkocht. Soms inderdaad moeilijk om te achterhalen hoe e.e.a. origineel was. Maar daarvoor is ook dit forum... Stickers zijn ook lastig
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb eventueel nog een gereedschapssetje te liggen. Mocht je bij je in de buurt niet wat kunnen vinden, dan wil ik het eventueel wel verkopen.
|
|||
|
|||
Quote:
Is het een origineel setje van golf 1? Eventueel foto en van waar ben je ? Anders via post.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, het is een origineel setje. Zelf uit een Golf 1 gehaald. Zal binnenkort even een foto maken en via PB versturen anders vervuild het je topic zo.
|
|||
|
|||
Quote:
Ok stuur maar eens door |
|
|||
|
|||
Vandaag een nieuwe aanwinst gekocht voor in de collectie.
Een golf 1, baby blauw 1.1 met origineel 60xxx km staat stil sinds 1983 Papieren zijn compleet met keuringsbewijs van in die tijd. Altijd binnen gestaan onderaan niets van roest. Is goed bewaard geweest. Wel wat carrosserie werk want alles werd denk ik op de wagen gestockeerd. Met als gevolg ziet dak er niet meer zo netjes uit. |
|
|||
|
|||
Quote:
|