|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie jouw ,s morgens vroeg soms ook wel eens rijden. Ook zie ik vaak een zwarte lage MK1 cabrio met iemand erin die eigenlijk net niet boven het stuur uitkomt. Komt ook uit die buurt weg. (K,tille) |
|
||||
|
||||
ik heb de wolfsburg nu gestald staat naast mijn groene mk1 met hoefijzer zie vag frieslan .com en rij nu audi a6 avant 2.5 tdi v6 132 kw standaard en kleur zilvergrijs.
waar kom jij vandaan domi en wat voor auto rij jij dan. die mat zwarte cabrio is pieter hoeksma ook hier uit de tille maar heeft toevallig een vw maar zijn volgens mij geen liefhebbers, groetjes pieter. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik rij naar werk en naar huis in een simpele witte Golf 2 1300i 40KW Standaard Lekker goedkoop rijden. Oja, Ik kom uit Sintjohannesga. Last edited by Domi : 10-10-2009 at 08:43. |
|
||||
|
||||
Gisteren de nieuwe PVW in de bus gekregen en de reportage van RobertJan007 zn Golf 1 staat erin.
Mooie shoot, ziet er erg netjes uit, mn complimenten! Staan nog veel meer "bekenden" in de show reportages van Edition 38 en de VW Fanatics show. Gr Pim
|
||||
|
||||
Vanmiddag moest ik voor wat onderdelen in de regio Delft zijn.
Daar kwam ik heel wat mooie VW's tegen.... ook nog een notchback met redelijk moderne spaakvelgen gespot alleen niet op de camera gekregen, deze heeft al wel eens op het forum gestaan. Enorme taartschep achterop! Last edited by Dirk : 12-10-2009 at 08:09. |
|
|||
|
|||
Zojuist in de fille tussen Drachten en Heerenveen een mooie dikke zwarte Audi Avant S6 (32-RD-LZ)
AUDI S6; AVANT QUATTRO 250 KW AUT Brandstof Benzine Aantal cilinders 8 Cilinderinhoud 4172 cm3 Vermogen 250 kW Zuinigheidslabel G |
|
||||
|
||||
Benji! Vanmorgen in Drachten.
En ja, sorry, had haast
|
||||
|
||||
Quote:
Yep! Je kwam lekker voorbij brullen
|
||||
|
||||
Quote:
Zag in een flits nog Piter op de bus staan... toen dacht ik nog: Het zal toch niet. Zo keek ik in de spiegel en zag ik jou zwaaien
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@Dirk: staat dat allemaal gewoon in een parkeergarage ?? Of is dat een afgesloten garage ??
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat is mij niet geheel duidelijk. Je kon er volgens mij ook betaald parkeren, er stond een aardig wagenpark met diverse bedrijfsauto's. Maar het was duidelijk ook een soort van stalling. Er stond daar echt heel veel leuks tussen. Amerikaans. Europees en paar RHD Japanners (Skyline, Sylvia etc) |
|
|||
|
|||
Zojuist een tijdje achter een blauwe Golf 1 met kleine achtelampen gereden. Had aan voorzijde een embleemloze grille.
Was tussen harkema en drachten. |
|
||||
|
||||
metallic blauwe Jetta 1.
Enschede 15-10 uurtje of 6, bij het aquadrome. met een bult houten kistjes op het dak. |
|
|||
|
|||
Quote:
die ken ik idd, jongen heeft de Jetta van de eerste eigenaar gekocht. Daar stond ie al vele jaren stil, ook in Enschede. Is wel vaker te spotten in Enschede. |
|
||||
|
||||
Die heb ik ook al eens zien rijden, leuk ding
|
|
||||
|
||||
vanmiddag in rotterdam tegen 4 uur, bij de pieter de hoochweg.
een golf 2, laag wit en met zwarte verbreed stalen velgen.
|
|||
|
|||
Nationale vw spot ochtend volgens mij
- lichtblauwe golf mk1 helemaal plat op ATSjes , geparkeerd in Heerlen (wijk welten) - A2 richting Eindhoven bij knooppunt Kerensheide een "champagneachtige" golf mk2 USA met ik dacht zo even snel te zien BBS LM (denk replica, leek op 16") - Urmonderbaan richting Urmond bij Lindenheuvel een zilvere golf mk1 op BBSjes (kon het model even niet zien, RS of RM) |
|
||||
|
||||
Gisteren rond een uur of 3 op de A20 bij Oudekerk ofzo, een mooie Corrado, laag met brede wielen.
Ik was onherkenbaar in m'n Peug 205 |
|
|||
|
|||
Quote:
marco aka eddie uit 7huizen zh