|
||||
|
||||
Vanmiddag rond 16.45u in Burgum een groen metallic of iets in die richting, Golf mk2. Met dunne bumpers en ik geloof BBS RS met zwart hart. Mooie Duitse stijl. Opvallend was het 1-dags kenteken.
Zéér mooie auto!
|
||||
|
||||
volgens mij alberto op de a27 met mercedessen aan boort
|
|||
|
|||
Quote:
Gister wel . Zelfs nog heerlijk 1,5 uur voor het Esso ongeluk gestaan . . Vandaag zat ik rond Veghel Uden Den Bosch . Morgen te spotten van Hazeldonk tot Zwartemeer . Met Toyoto's |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan Bas uit Hallum wel eens geweest zijn.
|
||||
|
||||
Yep, ik denk het ook, moest naar de RDW.
|
|
||||
|
||||
Klopt alleen vreemde route reed ie dan.
|
|||
|
|||
Ik zal je in de gaten houden Alberto, zwartemeer is hier verderop
|
|
|||
|
|||
zo net in de file op de A67 rond Eindhoven . Een hele mooie Golf 2 edition met dunne bumpers .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze vrachtwaggel zag ik gistere in Papendrecht, kruising tussen de N3 en de A15 |
|
|||
|
|||
die was het niet
Ben er niet geweest . |
|
|||
|
|||
Quote:
beetje laat.. maar dat ben ik geweest
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ik op weg naar een boer om een stapel balken op te halen. |
|
||||
|
||||
Vandaag een (donker)Paarse Jetta Mk1 verlaagd en dikke velgen er onder, en een vw maniak sticker. Ik haalde je in tussen leek en groningen op de A7.Ik stak mijn duim omhoog. Je reed op de ring groningen nog een stuk achter mij aan. Bij de Friese straatweg raakte je mij of op jou :P kwijt. (ik zat in een rode Mk2)
|
||||
|
||||
Zondagavond tussen op de A58 tussen Bergen op Zoom en richting Goes.
Een erg mooie lage Scirocco II volgens mij donkerpaars met verchroomde wielen. En eveneens een lage zwarte Lupo. Aangezien ik richting BoZ ging verder geen details. |
|
||||
|
||||
vandaag een rode Karmann Ghia in Rotterdam bij de RDM campus. rond 2 uur dacht ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Die Golf 5 is donkerblauw van kleur. Die A6 is als het goed is een A4, als je inderdaad BBS Lemans bedoelt. Die heeft ook Amerikaanse koplampunits erin zitten. Die Jetta komt me bekend voor, als die helemaal origineel is verder. Golf 1 zegt me niks.
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een paar weken geleden, maar dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn: gr, Ward |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is hem. Lekker simpel, maar hij ziet er wel heel dik uit.
|
||||
|
||||
vandaag bij school(rijnijsselcollege arnhem) ook weer wat dik spul gespot;
een lage blauwe mk1 cabby met oversized doppen,(stond naast de mijne geparkeerd) een redelijk lage beige mk1 op BBSen met sticker 'vwteamarnhem',(stond om de hoek,op de kruising) toen ik naar huis ging draaide er een witte b4 passat vr6 voor me van de parkeerplaats af.... edit;die witte passat was martijnv5,of ie mij ook opgemerkt heeft
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 29-09-2009 at 21:02. |
|
|||
|
|||
Quote:
hey de pul! lachen ja dat was ik !!!!!!!!!!!!! wat een k*t drempels daar waar had ik jou aan moeten herkennen dan?? in een zijstraat bij school stond wel een rode golf 3 met kenteken LF-RR-??.. deze stond afgelopen weekend ook in Oss..