|
|||
|
|||
Idd dat ben ik Molle, met die edition blue !
die andere is van een collega van me, 1.8. En op mijn oude sebrings ! |
|
||||
|
||||
Ik zag Maandag avond in Groede een Jetta 1. Koperbruin, verbreede wielen, plat op z'n snufferd met kenteken JK-03-RP . Ding zag er echt super uit!
|
|
||||
|
||||
Vandaag gezien:
Een donkergroene T2 op de snelweg tussen Sittard en Heerlen, ter hoogte van Schinnen. D'r stond volgens mij een behoorlijke zooi fietsen achterop zo'n fietsendrager. Kort daarna, net voor de oprit van de snelweg in Geleen, ter hoogte van de Mac Donalds, een heeeeel erg nette (althans zo zag het er uit) T1. Ook groen trouwens, lichtgroen boven, iets donkerder groen onder de streep. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
Quote:
Edition bleu staat dr nog mooi bij. zag de golfjes daar staan dacht daar moet mn 3 maar naast |
|
||||
|
||||
rond 5 uur gezien. mooie velgjes.
2 minuten daarna zat ik bijna samen met hem bovenop een rode polo. omdat alles en iedereen ineens stilstond. close call. was bijna met jetta kwijt.
|
|||
|
|||
gespot door Golfsburg op de À1 tijd voor nieuwe telefoon Jochie |
|
||||
|
||||
Vanmiddag in aalten bij rotonde op de industrieterrein een donker blauwe golf 2 gti op gepolijste c2-tjes , strakke bak
|
||||
|
||||
Vandaag rond een uur of 2 Ebut gespot in Drachten. Reed achter hem
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hem...? Dat is toch geen HIJ zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt wel een beetje op michael jackson dus.... you never know
|
||||
|
||||
Alberto gister bij de esso bij band met zn dikke 11 lader , kwamen vanuit amsterdam / schiphol.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal
|
||||
|
||||
Ik bin gisteren tussen twee en half 5 tussen Drachten en Rotterdam [via Utrecht] een aantal Koopmans auto's tegengekomen... vraag me af of Alberto daar ook tussen zat
|
|||
|
|||
Quote:
klopt kloten digitaal tacho weer vergeten op rust te zetten bij de Nissan in Amsterdam Quote:
stond dus bij de Esso in Bant om 14 uur ...45 min verplicht rust te maken met bovenstaand vrachtje |
|
||||
|
||||
Geen idee waar Bant ligt
|
||||
|
||||
bant ligt tussen emmeloord en lemmer .
|
||||
|
||||
Quote:
Wij hadden daar even een broodje gegeten met een bakje koffie , lekker !!!!
|
||||
|
||||
vanmiddag rond half 3 op de a12 richting rotterdam/den haag ter hoogte van reeuwijk en blauwe rally met volgens mij tt velgen met hele smalle bandjes en direct daarachter een caddy flink laag in een bruintint, van hier??
|
||||
|
||||
Quote:
naast espel,waar ik tegenwoordig dus woon...alberto had me ook even kunnen pmén ik had nog wel een rustplekje en een (droge)bruine boterham gehad
|
|||
|
|||
Zaterdagmiddag rond half 2 op de A7 bij afslag Gorredijk.
Een super mooie zilveren VW Bonito met kenteken 85-84-UX. In Gorredijk zelf een zwarte Audi avant RS6+ |