|
||||
|
||||
hoe is t hier eigenlijk mee, velgen al gerepareerd?
|
|||
|
|||
dit is volgens mij het mooie voorstel topic wat ik ooit doorgelezen heb!!..
alle 17 pagina's achter elkaar!! top top top!! ik zou lekker doorgaan met je stijl.. het is jouw auto, misschien moet je even een project topic aanmaken voor het bijhouden van de ''jap styl golf'' heb je geen foto met die super dikke 18 inchers eronder mvg
|
||||
|
||||
Poee, je sleutelbeen breken bij het schuren is wel ruig. Ik mag wel oppassen op m'n werk
|
||||
|
||||
Dave jongen, zijn er nog updates? Of lig je nog steeds uit de running door je accidentje?
|
||||
|
||||
Dat was óók mijn vraag inderdaad
|
||||
|
||||
Tering wat een topic,heb me dood gelachen.Vooral ook om de meningen op het honda forum.
Vind het ook absoluut niet mooi maja ieder zijn ding he. |
|
||||
|
||||
ik had dat linkje naar civicforum gemist,maar daar lees ik net dit;
Quote:
prachtig stukje tekst denk dat dit typerend is voor de denkwijze van de gemiddelde ricer.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 14-03-2012 at 20:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Welkom hier,
beterschap en suc6 met bouwen van je golf!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Bak koffie, lekkere koek erbij en dan dit allemaal lezen... Ik zou een uitgever bellen... erg vermakelijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
2x |
|
|||
|
|||
Hallo DB,
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij dat je het lef hebt jouw eigen stijl te benadrukken! Of het nou mijn smaak niet is,niet de algemene smaak is, of die van wie dan ook.. Welkom op het forum! Cool dat je het lef heeft om jouw auto te maken zoals jij hem graag ziet! Ik bedoel in de jaren tachtig waren golf rijders ook allemaal bezig Testrorochel-kieuwen op de autotjes te plakken, bij voorkeur met liefst 12 inch velgen en 205-85 R12 banden ;-) wie weet loopt je wel voor op een trend! ik zeg lekker zo doorgaan zodra je sleutelbeen weer heel is! je bent hoe dan ook ver gekomen in de stijl die JIJ wilde. dus ik ben benieuwd hoe die eruit ziet als je helemaal klaar bent. (je hebt nog plannen genoeg las ik) en voor mensen die jouw stijl niet zien zitten: Goed nieuws! Als iedereen in exact dezelfde golf,met exact dezelfde wielen en zo ging rijden, lijkt het net of Golfjes zo horen en val je niet meer op. Het fijne van een Golf is dat je m maken kan en mag.. zoals je m zelf wilt hebben! er zijn origineel-freaks die spuwen op mijn ATS-classics, Corrado leer of mijn extreme verlaging! daarnaast heb ik ook nog tig dingen die ik aan mijn golfies wil doen, die zijn ook nog niet af ! persoonlijk zie ik liever iedereen in een VW, fijne mooie auto's en klaarblijkelijk in elke stijl te maken. Last edited by erwinsims : 20-03-2012 at 19:47. |
|
||||
|
||||
Amen!
|
|
||||
|
||||
Durf zo me geld in te zetten, dat meneer hier amper tot niet meer komt
|
|
||||
|
||||
Ja, dat idee kreeg ik ook al, zal wel op t civicforum zitten
|
||||
|
||||
Toch makkelijk dat we z'n topic bijhouden
|
|
||||
|
||||
zie deze mk2 vaak in Breda rijden
gewoon lekker je eigen stijl doen |
|
|||
|
|||
Welkom, ik ben ook pas aangemeld hier na hier lang rond te hebben gezworven.
Je golf valt wel op en je hebt wel onwijze lef om een golfje tot dit om te toveren. het is niet mijn smaak maar gelukkig zijn we allemaal verschillend. Tupperware op oude auto's en xenon vindt ik sowieso niet bij elkaar passen, keep it oldskool! anyway welkom! |
|
||||
|
||||
Less=More