|
||||
|
||||
Net je hele topic doorgelezen.
Wat een werk op een half jaartje tijd Het laswerk va, Wilco ziet er echt super uit Veel succes met de verdere opbouw en ik blijf deze zeker volgen.
|
|||
|
|||
Quote:
thanks hierbij het volgende projectje een jetta coupe gekregen van mijn buurman,hij reed hem bijna niet meer,en ik had door mijn enthousiasme de sleutels gekregen,ben er zeer blij mee |
|
||||
|
||||
Mooi karretje, die Jetta zou best een toffe sleeper kunnen worden met een leuk blok erin .
|
|||
|
|||
Allereerst wil ik iedereen bedanken vor alle positieve reacties,enwil bij deze iedereen een fijne kerst toewensen
|
|
|||
|
|||
die binnespiegel heb je die zo gekocht of laten maken ??
Super mooi project blijft het zeker volgen
|
|||
|
|||
Quote:
op ebay.de gekocht |
|
||||
|
||||
zijn er ook al plannen met de jetta?
lijkt me wel een toffe basis....
|
||||
|
||||
net wat ik dacht zeker een gave basis! lak lekker zo dof houden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
ja er zijn zeker plannen heb al een schroefset en een setje 2 delige compomotives liggen,o ja ook een kr blokje en kugelfischer injectie
|
|
||||
|
||||
nice! bumpertjes enzo weer mooi zwart en de lak lekker zo dof laten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
kugelfischer
|
||||
|
||||
Quote:
En 2 delige Compomotive's
|
||||
|
||||
Quote:
haha,long story short,dit belooft weer wat......
|
|||
|
|||
hier wat fotos van de kugelfischer injectie
en voor de golf gisteravond een tilton pedalbox opgehaald |
|
||||
|
||||
das mooi spul!!!
|
|
||||
|
||||
Das zeker mooi spul Kende dat kuchelfischer systeem niet maar heb t even opgezocht:
http://www.jc42.dial.pipex.com/alpi...Description.htm |
|
||||
|
||||
leuke injectie inderdaad ! throttle body's met old skool injectie !
|
||||
|
||||
Poeh...heerlijke onderdeeltjes!
|
|||
|
|||
Zeer zeker mooi spul maar nu nog iemand die dat goed kan afstellen....die zijn er niet zoveel
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt maar in de autocross zijn een paar mensen enop motorshow essen heb ik een bedrijf gezien die kunnen het ook,stond een jetta mk1 met kugelfischer van dit bedrijf |