|
||||
|
||||
Nou mensen de livestream is rond, de internet voorziening werkt en vandaag zijn de laatste testen uitgevoerd.
Word een gezellig weekend. Nogmaals een dankwoord naar het bedrijf dat de internet voorziening mogelijk gaat maken en dit allemaal in eigen tijd doet. Tooway internet onderdeel van Wijthoef ICT |
|
|||
|
|||
Quote:
Vlees genoeg dan Edwin....... |
|
||||
|
||||
Voor degene die een heel weekend willen maar te laat waren voor de inschrijving, kwam dit net tegen op een ander forum.
3 X weekend entree VolksDub |
|
||||
|
||||
Ik kom zondag ook kijken. Weersvooruitzichten zijn goed. Na de Midwintermeeting is dit mijn tweede serieuze VW-meeting van dit jaar.
Ben erg benieuwd, want VolksDub heb ik nog nooit bezocht Gezien de foto's van editie 2010 moet dit wel een dikke meeting worden |
|
||||
|
||||
Aan het begin van de avond even langs het terrein gereden. Het zandpad er heen is inderdaad mooi vlak! Alleen raakt ik aan het begin van het pad, waar het van asfalt overloopt in zand, wel met mijn lip de grond. Misschien dat daar nog even naar gekeken kan worden. VAG'ers die namelijk lager liggen als mijn Corrado zullen daar namelijk nog eerder de grond raken.
Voor de rest stonden er een hele hoop tenten. Maar die waren denk ik van de paard rijders. Er is namelijk nog concours denk ik ofzo. Het zag er in ieder geval al goed uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Netjes maar ligt het aan mij of mist de S een stukje ? Neem aan ook andere kleurtjes, en niet geheel onbelangrijk de kosten |
|
||||
|
||||
Ik heb er zin in! Wel een beetje balen: gisteren mijn achterste wielbouten nog wat ingekort (waren net te lang, drukte de adapter los), laatste wiel terug gezet, rij de auto van de blokken af, voet schiet van de koppeling, steekt er net een koelkast over... Voorbumper is dus flink beschadigd, ik hoop dat mijn broertje nog een bumper op de sloop kan scoren vanmiddag. Dan staat de auto er morgen mogelijk nog redelijk toonbaar bij.
|
||||
|
||||
Quote:
Gaaf! Zal er een stand zijn van het Volksforum waar je merchandise kunt kopen?
|
||||
|
||||
Quote:
Er is zeker een stand, ook met nieuwe grijze shirts en de rest, er zijn aantrekkelijke prijzen. Deze stickers zijn er maar in 1 kleur en uiteraard eenmalig 2011 only. Ben er dus snel bij, er is een kleine oplage. |
|
||||
|
||||
Ik kan er helaas niet bij zijn... Geen vervoer, en heb geen zin om met het OV te gaan, maargoed! Volgend jaar dan maar!
Maar... Hoe weet een bezoeker van Volksdub nou wat de entree prijzen zijn? Staat nergens vermeld, behalve op de postert?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de info! Ik neem wat geld mee. Stickertje wil ik sowieso wel.
|
||||
|
||||
Nog ff de laatste dingen aan mn ratje doen, en dan is hij weer klaar voor de reis naar het oosten.
Heb er weer zin in!
|
|||
|
|||
Kwam al wat forumers tegen vanmiddag
Belde ook nog 1 Tot morgen |
|
||||
|
||||
ik ben er ook bij zondag, met een jawel vw
|
||||
|
||||
Zo Volksdub zal de laatste meeting gaan worden voor mijn daily, teminste bij mij.
|
|
||||
|
||||
Jaaaaa nu begint het toch wel te jeuken hoor!
Morgenmiddag lekker richting Well cruisen en mooi aan de kouwe pinten!!! Vorig weekend Bug-in al moeten missen..... dus nu kruipend de tent in denk! en ook de kevert is er klaar voor; net de voorruit afgeblazen met perslucht dus die kan er weer een maand of 3 tegen, hahaha zie jullie morgen
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 08-07-2011 at 18:31. |
|
||||
|
||||
Yes morgen is het zover! tot morgen
|
|||
|
|||
Ook wel zin om hierheen te gaan maar m'n Bora is nog veel te standaard
|
|