|
||||
|
||||
Ik acht lui die in auto's inbreken niet hoger op de sociale ladder dan een junk. Vandaar de generalisering.
Kwajongen... ik hoef zo'n kwajongen niet te betrappen op zo'n grap, zal ik eens laten merken hoe je een jongen kwaad krijgt
|
|||
|
|||
plus dat het meestal ook junks zijn die proberen die spullen die ze jatten te verkopen om er drugs van te halen! Ik ben het met zollie eens!
|
||||
|
||||
Mijn ergenis van vandaag:
Dat die %$@ ^%#$@ parttimer bij TNT mijn auto alleen wil schorsen als ik het eigendoms bewijs laat zien. |
|
||||
|
||||
Smartphones..
|
||||
|
||||
Quote:
??? duh????
|
||||
|
||||
Quote:
Quote van RDW.nl: U moet de volgende documenten meenemen: het Tenaamstellingsbewijs (deel 1B) en het Overschrijvingsbewijs (deel II) van het kentekenbewijs End quote dus dat had ik ook gedaan.. maar mijn deel 3 lag thuis. (tenslotte, ik heb het maar via internet gedaan. daar had ik helemaal geen papieren voor nodig, na inloggen met digi-d wist RDW al welke auto's ik heb en die hoefde ik alleen maar aan te klikken.... betalen.... klaaar ...) Last edited by 1982kameiX1 : 12-07-2011 at 12:30. |
|
||||
|
||||
1- Mensen die het leuk vinden om te gaan rellen en ruziezoeken op fora. Hebben die niks beters te doen?
2- Dat, als je reageert op een advertentie, de plaatser gewoon wel het berichtje leest en geen reactie terugstuurt. Heel erg irritant!
Volkswagen Kever 1200 - 1978 - Project Aeruginosus Scarabaeus Audi 80 2.0E -1992 - Daily bread You should see their faces when I tell them that my VAG is aircooled, lubed up and ready to go! Last edited by Sesamzaadje : 13-07-2011 at 05:21. |
|
|||
|
|||
Mensen die alles beter weten .
En regen .... bakken regen ... Last edited by Alberto : 13-07-2011 at 05:51. |
|
||||
|
||||
Dat Heameau ontdekt heeft hoe de koelkast open moet en er nu een stuk vlees door de kamer gesjouwd is :\
|
|||
|
|||
Quote:
x2 zal wel persoonsafhangelijk zijn denk.... of zorgen dat je ''vriend van mod'' word |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is zuur! Stelletje aso's.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat valt mij ook op, ik mis de mijne ook. Waarom eigenlijk?
|
||||
|
||||
Dat is volgens mij een algemene ergernis .. hebben meer mensen last van
|
|||
|
|||
grote ergenis...............dat bij veel advertenties geen prijs staat......nog veel grotere ergenis dat de volksforum crew mod's what ever, in een advertentie meer dan 1x posten: vraagprijs verplicht......waar door de adver. ontsierd word........mensen volksforum crew mod's je kunt hier toch ook een pb of een e-mail voor sturen en bij geen aanpassing of reactie de adver. verwijderen? kijk maar ik vind het storend....
voor beeld: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=86238 Last edited by lompeboer : 17-07-2011 at 09:47. |
|
||||
|
||||
waardoor de advertentie ontsierd word?
die houden we erin,is natuurlijk ook een wonderschoon stukje schepping,een advertentie.
|
||||
|
||||
Quote:
Als 1 van de crew-leden dit dmv een PB of email doet, dan is dit voor andere (crew-)leden niet zichtbaar. Door een post in het betreffende topic is het voor crew-leden en normale leden welke geïnteresseerd zijn, meteen duidelijk dat de vraagprijs onderweg is. Op het moment dat de vraagprijs is aangevuld wordt door ons, onze post direct weggehaald. Met andere woorden, je hebt het zelf in de hand. Voor wat betreft de opmerkingen over de gum hierboven. Op het moment dat een post van je is weggehaald, kun je ons ten allen tijden PB-en met de vraag waarom, wanneer het in jouw ogen onterecht is.
|
||||
|
||||
Dat mensen niet van je spullen kunnen blijven!
Radio weg... Raam kapot
|
||||
|
||||
die mafkezen die met z'n allen het gemeentehuis hier bevolken.....
heb ik 2jaar geleden dit huis gekocht met de toezegging van de won.bouwver.[vorige eigenaar] dat ik het stuk grond erachter zou kunnen kopen,dit met het oog op de door mij gewenste achteringang.ben ik meer dan 1 jaar aan het touwtrekken geweest om het te kunnen kopen omdat ze er niet vanaf wilden,en als ze dat wel wilden dan de hele strook.dus ik moest zelf de won.bouwver. overhalen om ook te kopen.[omdat die de rest van de huizen nog in bezit heeft]veel vergaderingen,belletjes,e-mails en 'ter plaatse de situatie beoordelen'zoals de gemeente dat zo mooi noemt later kreeg ik een half jaar geleden de bevestiging dat ik het stuk kon kopen tegen 55euro de m2.gelijk betaald en notaris geregeld,dus klaar zou je denken. wie schetst mijn verbazing als ik vandaag een brief in de bus krijg 'dat uit de administratie is gebleken dat ik het stuk grond 'om niet'[gratis dus] gebruik en dat ik het kan kopen door een handtekening te zetten en de brief terug te sturen,tegen 35euro de m2.er zal dan ook nog een korting op de overschrijvingskosten worden bedongen?? geloof me,ik ben er even langsgeweest om verhaal te halen,enige wat ik kon krijgen was 'een welgemeend excuus namens de gemeente noordoostpolder' godverdegodver.....
|
|||
|
|||
dat zijn nou ambtenaren gerben
|
||||
|
||||
En die 20 euro per vierkante meter dan??