|
||||
|
||||
ooh via het kenteken kwam 107pk, ik dacht dat dat de versie zonder k-jet was
|
|||
|
|||
dan heb je via de VWE app gekeken, die geeft bij mij ook bij alle Mk2 gti's (ook de oude zoals 84) aan dat het 107 pk is, Kijk maar is op rdw.nl of vwe.nl daar staat gewoon type: GOLF GTI 82KW en bij aantal pk's: 82KW / 112pk.
Tis echt een originele 84er hoor |
|
||||
|
||||
Ik dacht het al, ligt aan de app haha
Je bent echt goed bezig man!
|
|||
|
|||
Floris, wat gaaf zeg!! Lhasa green op een mk2 GTI!
Ik ken wel iemand met een mk1 GTI in Lhasa green overigens, en daar staat het ook prachtig op! |
|
|||
|
|||
Thanks!, Lhasa green is ook redelijk apart op een golf 2.
Maar we zijn weer een hele stap verder, Naven rondom erop zodat de auto kan rollen naar de spuiter, alle deuren, kofferklep, voorschermen en motorkap zijn klaar voor de spuiter, deze week de rest van de auto, dan aankomend weekend alles afhangen (en weer los halen) en dan kan de auto de week erna naar de spuiter! Last edited by FlorisH : 31-03-2015 at 08:39. |
|
||||
|
||||
Goed bezig Floris!
Ik kom binnenkort nog eens langs!
|
|||
|
|||
Ondertussen weer wat verder:
Eerst alles getestfit: En nu staat ie bij de spuiter! (en uiteraard wordt alles los gespoten ) Oja en had nog wat spullen van classicparts binnen Volgende week eerst worthersee, de week erna kan ik de auto als het goed is halen! Last edited by FlorisH : 24-04-2015 at 08:49. |
|
|||
|
|||
Gespoten! nog een paar kleine dingen waar ik niet tevreden over was, die worden aangepakt en dan is hij klaar!
|
|
|||
|
|||
Gaat n plaatje van een GTI worden! |
|
||||
|
||||
wow, superkleur zeg!
|
|||
|
|||
Thanks!
ondertussen veilig thuis Het opbouwen kan beginnen ! |
|
||||
|
||||
Supervet!!!
Is hier al een topic van?? |
|
|||
|
|||
Thanks! nope geen topic van (nog)
|
|
|||
|
|||
Dit topic begint er zo langzamerhand wel op te lijken...
|
|
||||
|
||||
Begin eens een project topic man, dat verdient die zwaar!
|
||||
|
||||
Van mij mag ie hier lekker blijven lopen hoor! Vindt het wel 'handig' dat de 1984 GTI's zo verzameld zijn.
Goed bezig trouwens, de pakt hem goed aan!
|
|||
|
|||
ff een klein updateje
Ondertussen langzaam aan bezig de auto weer in elkaar te zetten. Ondertussen zitten o.a. het (nieuwe!) stuurhuis erop, de rembekrachtiger inclusief nieuwe remcilinder en alle nieuwe remleidingen / nieuwe remkrachtverdeler / nieuwe remklauwen etc. onder de auto, zijn alle kokers en holle ruimtes behandeld en hangen dingen zoals het kachelhuis en de ruitenwisser motor weer in de auto. daarnaast heb ik nu de deurpanelen compleet ! en de stoelen als het goed is ook! dus dan klopt mijn hele interieur weer! Foto: (paneel is enkel wat vies) Als laatste heb ik eind vorig jaar bij het Volkswagen museum in Duitsland het wel bekende geboortecertificaat opgevraagd. Na 8 maanden heb ik hem eindelijk gekregen (zolang is de wachttijd!) . De auto is eind september 84 gebouwd en is begin oktober als Lhasa Green LA6V GTI vanuit de Fabriek naar NL - Amersfoort gegaan. Daarnaast zat er een extra formulier bij met de mededeling dat het motorblok dat erin zat (en volledig gereviseerd er weer in komt) het originele motorblok is! matching numbers dus Bonus foto: ik had bij de auto een aantal interieur delen gekregen, waarvan ik even gekeken heb wat ik kan gebruiken en wat alleen handig is als reserve stof/wang etc. Enkel de achterbank en de achterpanelen waren in goede staat en 1 grijze stoel (ik moet groen hebben). 2 groene stoelen zijn helaas niet bruikbaar, maar alleen goed voor reserve stukken stof of wang vulling. maar zoals gemeld heb ik als het goed is 2 stoelen gekocht. (oja de grill op de foto is een "reserve" grill ) Last edited by FlorisH : 08-06-2015 at 12:35. |
|
|||
|
|||
Idd van mij mag hij hier ook blijven zolang hij maar post!
Ik wil alles opvolgen wat hij doet 😊 In ieder geval goe bezig floris!
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
Mij maakt het niks uit waar hij het post, als hij maar post. Maar in een eigen topic van hem ziet het er beter in elkaar gezet uit snap je.
Tevens is dit een update dat mijn GTI, 8-KGH-33, waarschijnlijk naar Belgie gaat.
|
||||
|
||||
8-KGH-33 is naar Belgie 😭