|
||||
|
||||
Spannende dagen!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Same here, ook nog 10 dagen. Eigenlijk ben ik ook wel nieuwsgierig hoe het zit met uitlaat/weber lawaai Andere jaren nooit zo op gelet eigenlijk, maar nu ik met de golf ga knijp ik hem wel een beetje.
|
||||
|
||||
Als je je gewoon netjes gedraagt dan zal het wel meevallen, maar als je als een achterlijke daar rond gaat scheuren ..
Nog een dag of 5 voor ons
|
||||
|
||||
Ja, of vooraf betalen voor een burnout...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik kan ook niet meer wachten.
|
|
||||
|
||||
Pfff nog 10 dagen wachten
Vrijdag nog ff me golfje poetsen en dan staat ze er ook klaar voor. Slaapt er nog iemand in Pension Colombia te velden? |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je niet continu gas gaat lopen geven of in de begrenzer gaat hangen als een tiener die net zijn eerste golfje heeft zal je niet snel opvallen en dus ook niet snel aangehouden worden
|
||||
|
||||
Quote:
Jij moet gewoon eens doorwerken, en niet alsmaar op het forum zitten |
|
|||
|
|||
vrijdag morgen pas thuis . Kan niet eerder vrij krijgen
kloten transport .... Word nog een drukke middag vrijdag . |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hoeft alleen maar in te stappen toch Alberto, las tenminste ergens dat je bijrijder bent.
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® Last edited by J-9A-N : 18-05-2011 at 21:00. |
|
||||
|
||||
Dan hoef je alsnog gelukkig niks mee
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn auto tot de begrenzer trappen doe ik toch al niet, maar er komt iets meer geluid uit als normaal. Slapen er nog meer van hier bij Landhaus Streklhof.
Last edited by r32 : 18-05-2011 at 21:04. |
|
||||
|
||||
heej Richard, meen je zit je ook in streklhof? ik was eerst van plan om niet te gaan.
Maar paar weken terug besloten om even te gaan we gaan zterdagavond 28mei, en vertrekken weer dinsdagochtend de 31e. streklhof was in van de weinige nog vrij en in de buurt. wanner zit jij daar? |
|
||||
|
||||
Hee Ries,
zie je wel weer bij het supermarktbankje in Velden..
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Matthijs, dat is lache wij gaan een dag eerder en we gaan donderdag ochtend weer weg hahaha zie je daar wel
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Ries, ben jij er ook weer met de vrouw en de kids dan zitten wij weer lekker in het zonnetje ( hoop ik dan maar ) op het bankje hahaha.
|
||||
|
||||
Vrouw en kids blijven dit jaar thuis, volgend jaar weer. Nu even met twee kameraden