|
||||
|
||||
ik zeg 1 mei ben je er bij
|
|||
|
|||
errug dik zo met die wielen!
hoop 'm snel eens op een meeting te spotten succes! |
|
||||
|
||||
Wielen staan m erg mooi!
|
||||
|
||||
thnx manne,
helaas nog steeds op onderdelen aan het wachten als die eenmaal binne zijn zal het rap gebeurt zijn en kan die begin mei voor de APK ik hoop dat 15 mei Arnhem dubinn de G60 er zal staan afgelope week het interieur in iedergeval op de kilometer teller na en bestuurders stoel weer in elkaar nog ff een fototje van tusse door ook deze week 2 nieuwe elec raam mechanismes hale met motortje etc zodat dit ook weer goed zal werken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 21:20. |
|
|||
|
|||
gaat echt lekker zo kerel!
echt een schitterende Mk2!
|
||||
|
||||
thnx salih
nog steeds aan het wachten op de spullen als ik het niet vergeet maar is een belletje doen naar biesheuvel morgen het interieur is nu geheel klaar alles er weer in op de teller na wacht nog op vacuumslangetje. motorisch alles los gehaald om de KVS bochtjes te vervange ook wachten tot die binnenzijn.. maar ik zoek gewoon iest om me bezig te houden vanaaf deze nieuwe mechanismes gehaald die kunne er dus nog even in oude mechanismes er even uit halen en de stekkertjes over solderen die zijn iets anders maar dat is het werk ook niet.. updates zullen weer volgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 21:20. |
|
||||
|
||||
zo vandaag weer een update de spullen waren binne gelijk weer aan de slag gegaan maar door gezelligheid niet erg opgeschoten..
het tellerhuis gemonteerd en de rest van de interieurdelen hun plekje gegeven, 1 deurpaneel alvast eraf om het mechanisme te vervange etc.. morge weer verder denk ik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 15-04-2011 at 19:49. |
|
||||
|
||||
zo het interieur in middels helemaal af op het raammechaniek aan de bijrijders kant na..
bestuurderskant zit erin stekkertje even overgesoldeerd en gemonteerd loopt echt keurig het ziet er iets anders uit maar past allemaal super.. nu is het enkelt nog de kvs slangen fixe bumper weer vast hange en nog wat kleine dingetjes. neem lekker mn tijd maar na dit zal ik er wel zowat zijn in mei een weekje vrij dan wilk hem gekeurd hebbe
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Zo
na een paar heerlijk warme avondjes kan ik zeggen dat de auto klaar is! er resten zich nog 2 dingen Koelvloeistof en een APK het weekend is wat druk maar dan hoop ik hem nog wel even te af te vullen APK heb ik helaas niet eerder als 1ste of 2de week mei de tijd voor dus zal nog even gedult moeten hebben foto's etc zullen wel volgen als die er weer gepoetst bij staat buiten de box
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Sow zeg hele mooie golf met een dikke motor! Ben benieuwd naar de foto's als ie gepoetst is...
|
||||
|
||||
mooi hoor...!
|
||||
|
||||
de Pm komt er aan..
@ de G60 de spullen zijn in iedergeval allemaal in huis om dit weekend de golf af te vullen en aan te slingeren en dan ga ik dinsdag eens kijken hoe ik met werk etc zit om de auto nog een apk te geven want zal eerlijk zegge dat ik eigenlijk het gedult ook niet echt kan opbrengen de uitleg is overigens wel duidelijk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
die auto + velgen combi =
super
|
||||
|
||||
Ik vind dit wel een gave combo
|
||||
|
||||
thnx
vandaag de auto weer gevuld en gestart en de eerste meters op het industrie gereden alles werkt weer enzo van de week hoop ik tijd te hebben voor de APK en de auto uit de schorsing tehale vandaag bij RickGT afdekkapje voor de radio gefixt en tijdens het kleine rondje nog wat foto's geschoten ga de rijhoogte niet eens meer aanpassen vind het al netjes zo enkelt nog een poetsbeurtje maar dat komt na de APK wel heb weer een lijstje bestelt als dat binne is kan ik aan de slag als iemand nog en G60 grill logo over heeft in nette conditie ik heb intresse mijn logo dat ik nu heb is voor corrado Klik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Gister zijn er weer diverse nieuwe poetspulletjes binnengekomen (alleen de kleiset staat niet op foto)
] we kunnen de auto dus weer lekker laten glimmen voor aankomend seizoen
|
|||
|
|||
vanwaar de keuze voor mothers? ( niet dat het niet goed is )
dikke achterwisser zal 'm goed staan! check m'n topic voor foto's daarvan |
|
||||
|
||||
de keuze op mothers tja geen idee,, kheb er in het begin is wat spulletjes van gehad en ben daar eigenlijk op door gegaan en bevalt me goed en is kwa prijs ook niet te duur
heb in middels al weer wat dinge gepoetst en de glans is nu nog dieper als voorheen die extra poets stapjes werken goed let niet op het rubbertje Donderdag gaat de auto voor een APK en word die uitgelijnt kunne we daarna weer is een ritje gaan maken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 25-03-2016 at 21:25. |
|
||||
|
||||
nou de G60 is dus afgekeurd ben zelf best handig maar niet heel technisch en heb al helemaal geen verstand van APK eisen etc
maar heb dus het idee dat ik beetje ben afgepoeierd er staan zeker zaken bij die van belang zijn maar ook een aantal waarvan ik zoiets heb lijstje is alsvolgt: Handrem RA werkt niet Koplamp afstelling niet goed ( is electrisch maar had die niet gezien ) Geen mistlicht ( denk een kapot bolletje nog niet gekeken ) Co te hoog was 3,5% Rechter spoorstang kogel hoes lek aandrijfashoes links lek Remmen voor te zwaar ( iemand enige idee wat ze bedoelen ik vroeg het maar kreeg geen antwoord op mn vraag ) Schokdemper bout RA vastzetten Achterbanden lopen aan bij inveren ( hij zag het aan de slijteage van de bande maar dat is nog van de station is dit afkeur? ) Plastic omhulsel bij de remslang LA kapot Midden gordel achterbank ( hij heeft niet eens gekeken zat gewoon netjes tussen achterbank/ rugleuning ) pendaal rubber koppeling ontbreekt kipperlicht alarm links ( kreeg ook geen antwoord op de vraag wat die daar mee bedoelde ) kachel werkt niet ( beste man was hem vergeten van de 0 te schuiven is bij airco net ff anders ) al met al dus wat puntjes waarvan ik zeg okee maar zeker ook zaken dat ik denk van ik vroeg wat het eventueel ging kosten en dat was volgens hem veel en niet de moeite waard voor de auto ouwe saggerijn was het ben igg bij die tent dus ook wel weer klaar maar ag het komt allemaal wel in orde hoop nog steeds 15mei in Arnhem te staan
|
||||
|
||||
Tsja..voor velen blijft het gewoon een oud hok. Ik wordt ook vaak gevraagd waarom ik nog zoveel geld steek in dat oude barrel...
Maar zo te lezen zijn het allemaal maar kleine dingetjes