|
||||
|
||||
Niks mis met die mooie BBSen die heb ik ook :p
|
|
||||
|
||||
Mijn Golf F&I op zijn C2's
|
|
||||
|
||||
die einzer op de achtergrond is die ook van jou Johan?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ze op marktplaats staan, vind geen toffe wieltjes en met 14 inch komt hij weer iets lager te staan. want de schroefset staat op laagst. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja die is ook nog van mij een 1.5 met 64.000 op de teller maar rij er eigenlijk nooit meer mee opzich best zonde |
|
|||
|
|||
de golf van de vrouw enkel de orginele grill nog is veranderen en schroefkit achter steken |
|
||||
|
||||
Ik denk zet de mijne er ook maar is bij :P
Gaat om een mk2 bleu edition vr6 compressor |
|
||||
|
||||
gaat helemaal goed kome met dit project maat!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
dat wil wel vooruit
|
||||
|
||||
Mooie wagen hoor!
Ben alleen niet zo'n fan van de wielrandjes.
|
|||
|
|||
nice
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik self ook nie egt daarom heb ik nog andere velgen leggen die er onder gaan komen en ook moet hij nog een keer helemaal over gespoten worden en dan pak ik al die punten aan alleen ik moet ef een keertje tijd vinden maarja is goed begin tog al seg ik het self Last edited by leroymk2 : 09-06-2010 at 10:55. |
|
|||
|
|||
ok dan hier dan ook de mijne
|
|
|||
|
|||
Mijn rallye, heb hem net dus moet nog een hoop veranderen.
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Quote:
nette wagen kerel!
|
||||
|
||||
Heel gave Rallye, Ron!
|
|||
|
|||
Nu met Wolfrace velgjes <3
|
|||
|
|||
vandaag is met de polierder derover en achterkant omlaag
|
|
||||
|
||||
Strak Golfje kerel, en rood staat een mkII goed?
Maar dit is wat rood echt nog mooier maakt.. Persoonlijk zal ik hem nog ietje verlagen, zeker voor? |
|
|||
|
|||
thanx
ik denk dat het eerder achter wat omhoog schroeven word vrouwke rijd er 90% van de tijd mee. rood is mooi als het blinkt en onderhouden word maar blijft een moeilijke kleur zou het nooit zelf kiezen bij een nieuwe auto. enigste hekelpunt vind ik zelf nog de grill die door de vorige eigenaar gemonteerd was.Maar der komt als ik mijn grill binnen heb,jettalichten in dan is het goed voor mij. |