|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo dashboard spuiten? |
|
||||
|
||||
Ik vind dat zeker de achterwielen tever naar binnen staan. Heb een dikkere set spoorverbreders gekocht. Had er 18 en 21 opzitten. Achter ga ik nu 32mm doen en de 21 naar voren. Denk dat het dan net wat mooier uitpakt.
Op deze foto kun je zien dat ze achter wat iel ogen de wielen. met deze moet dat beter worden, van de week als alles eronder zit zal ik wat foto's maken. Hoop dat het allemaal vrij loopt. |
|
||||
|
||||
Staat erg dik die wielen....tikkie breder zal hem idd goed doen
|
||||
|
||||
Gisteren het laatste wiel opgehaald omdat de velg lek was. En 's avonds even wat fototjes gaan maken. De extra 11mm achter is een hele verbetering. Komt nu ongeveer zo te staan als de teledials met 15mm spoorverbreder. Netjes dus.
even nog zonder naafkapjes, heb naafkapjes gekocht met logo's erin maar wil er echte emblemen in hebben en die zijn nog niet binnen. |
|
||||
|
||||
Nice !
(oftopic) Wat is dat toch met die lekke wielen?? krijg de laatste weken toch een hoop wielen om af te dichten bv die met sanitair kit zijn "afgedicht" Echt apart... eergister 1 waar ze kopervet tussen gesmeerd hadden schijnbaar zijn er een paar bandehandels aan het klussen geslagen.. (ontopic) |
|
||||
|
||||
Hele dikke hoepels voor de Porsche...!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze bij velgrenovatie laten doen. Dacht dat dat wel goed zou zijn. Alles klopt nu iig. Wel een paar beschadigingen aan de rand toen ik de velg terug kreeg maar dat heb ik zelf weg kunnen werken. Beetje te fanatiek met de bandenlichter denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
had er laatst eentje die in de blauwe locktide zat en heb al eens meegemaakt dat iemand dmv een binnenband van een fiets een "pakking had gemaakt( viel op door een plakker .. de recessie heeft veel mensen besloten eht zelf te doen..
|
||||
|
||||
Die wielen staan m echt super ! hele mooie set voor onder de porsche !
|
||||
|
||||
Was ik vanmiddag op vliegveld Rotterdam aan het zoek naar een winkel voor een bosje bloemen. Lag daar in de winkel een Youngtimer magazine met een 944 voorop.
Ff snel doorgebladerd en zag daar volgens mij jou turbo in staan. Want kwam ergens ook de naam Peter-Alexander tegen. Weet dat er bij ons in de loods ook 1 ligt dus zal het volledige artikel vandeweek eens gaan checken. heb je misschien de foto's van de shoot zelf ook?
|
||||
|
||||
Ja klopt en die foto's heb ik zelf gemaakt
Weet niet precies meer welke erin staan, maar de meeste zullen ook wel in het topic staan. |
|
||||
|
||||
Omdat ik wel eens met beide kids op stap wil maar wel wat veiligheid wil was ik al een tijd op zoek naar een oplossing voor het ontbreken van gordels achterin mn 951. Nu had ik al eens in duitsland 3 punts gordels gevonden die in iedere hoek kunnen rollen en op de c stijl rollen. maar ja, niet de mooiste oplossing. Origineel heeft de 944 het ook gehad de latere bouwjaren dan. En de 968 natuurlijk ook. Alleen die beugels om de gordels op te monteren zijn niet los te koop. Maar via het 944 forum toch gevonden.
Van de week heb ik die opgehaald en ben eraan begonnen. Zo is het bij een oudje zonder gordel en dit is wat ik wil dat er zit, behalve de deuk natuurlijk maar dat moet eruit bij deze dus bij mijn auto de boel goed geschuurd en afgetekend Beugeltje losgehaald van het extra plaatwerk en in een laagje lak gezet. Afgezien van de plekken waar gelast moet worden Morgen de boel lassen en dichtbouwen, dan met een wat veiliger id rijden met zn drie of vieren. |
|
||||
|
||||
En alles kunnen monteren en afwerken.
Grootste kleine hier even laten proefzitten en perfect zonder zitverhoger. |
|
||||
|
||||
Van het weekend twee nieuwe voorbanden laten monteren. Pirelli P zero N4. Rijdt weer top nu.
Vanmiddag even een klein stukje gereden om weer wat te wennen Heb een nieuwe frontplaat gekocht. Met de luchtinlaten van een 924 Turbo. Blijft de auto weer wat koeler tijdens het spelen op snelheid. Komt er volgende maand op. Dit id: Wil ik alleen nog de frontspoiler hebben om de auto wat lager te hebben vooraan. Net even mooier. |
|
||||
|
||||
mooi!.. ook de gordels..erg netjes
|
||||
|
||||
Zo, de frontplaat gaat niet door. Kreeg wat binnen maar leek nergens op. Maar terug gestuurd..
Wel wat nieuws, pedaalrubbertjes. De oude waren wel zo ver versleten dat ik wel moest. en nieuwe knipperlichten vooraan Last edited by stn1 : 10-08-2011 at 12:41. |
|
||||
|
||||
Jammer van het front, maar verder toch weer een paar subtiele verbeteringen. :
|
||||
|
||||
beter dat het front niet doorgaat,ik vind het geen porum
wel een dikke porsche zo!!
|
||||
|
||||
Quote:
haha Komt nog wel een mooie frontlip op. Maakt de bumper net iets dikker zonder te schreeuwen. |
|
||||
|
||||
Zo, vanmiddag weer wat geknutseld...
Had al een jaartje een setje drl leds liggen en heb ze nu in de knipperlichtbehuizing gebouwd. Werkt best goed en dan hoef ik niet altijd mn lichten aan te zetten. Zo is alles uit: contact aan: stadslicht en mistlampen aan: en voor de kids achterin wat comfortverhoging: |