|
|||
|
|||
Super , alleen die witte centres vindt ik echt afbreuk doen... voor de rest wordt dit een topper!
Sparco Corsa... vrouwenkontje?
|
||||
|
||||
Yes nog lekker bezig zie ik. Die kpu staat m goed zeg
|
|||
|
|||
Oeh Carbon KPU
Lekker bezig Rick! |
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Bedankt voor de reacties De witte wielen daar zal niet iedereen voor kiezen inderdaad, maar ik vind het geslaagd en de Carbon kpu spiegels zijn ook echt super. hier nog even een kleine update achterlichten opgehaald bij de spuiter Achterlichten in kleur. close up. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
|||
|
|||
Goed bezig rick , word een mooie auto .
|
|
||||
|
||||
Goed bezig, ook met de details wat de meesten 'vergeten' of net teveel werk vinden!
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Bedankt voor de reacties weer @ Ron: hahaha dat wist je toch al, je had hem bijna zelf gehad @ black devil: klopt zijn net de puntjes op i waar je zoveel spijt van krijgt als je het nu niet goed doet!! Hou jullie op de hoogte met foto's in de loop van volgende week |
|
||||
|
||||
Wordt een strakke Golf
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Weer even een kerst update Achterklep zit erin en heb vandaag de G60 lijsten gemonteerd en de deurklink Hopelijk in het nieuwe jaar de motor erin en dan de laatste hand aan de koets open dak erin en nog wat kleine dingen! Ik hou jullie op de hoogte het zijn alleen een beetje kleine foto's met mijn iphone gemaakt Deur sloten van chroom naar mat zwart. En mat zwart. De g60 lijsten. De g60 lijsten. Last edited by rick-g60 : 05-01-2015 at 20:50. |
|
||||
|
||||
Heel gaaf juist die witte harten
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Weer even een kleine update vandaag de bak mat zwart gespoten en de startmotor ook Als het meezit einde van de week het open dak en achteraam erin en dan kan ik de auto ook eens wassen!!! Start motor. Bak mat zwart. |
|
|||
|
|||
beste mensen,
Weer even een kleine update Motor hangt erin!! deze week een start maken met de draaiboom en kleine ander dingen. Het begint er nu echt op te lijken torretje erin. even snel gewassen. Cleane achterbumper. Cleane voorbumper. |
|
||||
|
||||
Lekker bezig Rick!
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Klein update weer! Even een nieuwe Rallye grill met embleem gekocht. |
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
netjes bezig! je foto's zijn wel erg klein
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Weer even een kleine update toch maar originele achterlichten erin ipv de heldere(ook deze zijn in de kleur van de auto gespoten) Persoonlijk vind ik deze beter staan dan de andere Ik heb geen idee waarom de foto's zo klein zijn??? As maandag weer door met de draadboom, zodra ik weer wat foto's heb van een update plaats ik deze Accubak hebben we ook geplaatst met nieuwe gel accu dus we hebben prik De nieuwe achterlichten. De nieuwe achterlichten. Accubak achterin geplaats. Last edited by rick-g60 : 13-08-2015 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Mooi
|
|||
|
|||
Hoi mensen,
Weer even een update draaiboom is zo goed als klaar, bedankt Ron(Quattro)!!! Erdem(Black devil) en Lex hebben de aansluiting voor de brandstof toevoer gemaakt!! Nogmaals super netjes gedaan Erdem echt super tevreden met het eindresultaat. En ik heb weer wat spullen laten flocken, en heb twee steunen laten draaien voor achter om de topmounts goed vast te kunnen zetten. Even een plaatje bij het praatje Geflockte achterklepplaat en spiegel kapjes en stuurkolom. Brandstofaansluiting. Steunen, foto hieronder zijn ze zwart geanodiseerd. En met de slang als afwerking (moet nog even beter dit was voor de foto, er komt nog een iets smallere slang op) Dashboard verlichting sinds eind 2009 hij doet het weer!!!!! Stads licht en dimlicht doen het ook weer! En groot licht ook. |