|
|||
|
|||
goed nieuws kerel!!
|
||||
|
||||
Beter Alberto dat je tank weer APK heeft...
|
||||
|
||||
dan weer een jaar vol countryplezier alberto !
|
|||
|
|||
Quote:
half jaar Dimi eind september gaat hij weer in de rust ... maar het is weer klimmen tot die tijd |
|
|||
|
|||
weer terug @ home vanmiddag . |
|
|||
|
|||
Mooie country Alberto!!
|
|
|||
|
|||
dit weekend te zien in Well op Volksdub 2011
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ga je niet met de Jetta Alberto?
|
||||
|
||||
Quote:
die gaat vast in 2 auto's |
|
|||
|
|||
Hier toch maar eens nieuw leven in blazen
Afgelopen week kreeg ik een mail of ik nog belang had bij een country Na wat denken dacht ik waarom ook niet Kom ik bij de beste man vandaag bleek hij 2 te hebben , en was het 1 koop dus ja wat moet je ... dan maar 2 mee naar huis en daar staan ze dan , country nummer 5 & 6 .. |
|
||||
|
||||
tuurlijk waarom ook niet 2 tegelijk leuke aanwinsten weer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Je moet er van houden haha.. Maar top deal he..
|
||||
|
||||
Keurig!!!
|
||||
|
||||
Doe mij de hardste maar
|
|||
|
|||
Quote:
ja de minste is al harder dan die jij had maar minder zeldzaam we gaan ze maandag even onder zoeken , ze staan nu schoon binnen dus we gaan het beleven word vervolgd Last edited by Alberto : 16-02-2013 at 20:31. |
|
||||
|
||||
Kerel, hoe vind je ze altijd wel niet ! Prachtig
|
||||
|
||||
Hey gave wagens! Wel de mooiste kleur voor op de country!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ze werden me aan geboden , dus zoeken was niet nodig Gisteren de motor ruimte onderhanden genomen , nieuwe olie en filters natuurlijk, nieuwe tandriem , v snaartjes en kleppendeksel pakking vervangen Vandaag de raam meganieken vervangen van 2 deuren En de boel eens ontdaan van een emmer vol draad van een oud alarm weg met de sooi , alles weer netjes onder het dashbord Ook naar de garage geweest voor een APK . daar aan gekomen deed de claxon het niet meer foutje bedankt Dus deze morgen maar ff maken , en dan afmelden zo dat we weer goed de weg op kunnen |
|
||||
|
||||
Snel even gezien vandaag, maar erg gave auto's weer! Vind ze elke keer leuker worden, jammer dat ze er niet in diesel zijn
|
|
|||
|
|||
Haha, 2 in 1 keer!! Gaaf hoor, ook een erg mooie kleur blauw!