|
|||
|
|||
Quote:
Vind die wagen serieus dik! |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij mag ze hebben als jij voor mij een setje Steiner Rad's regelt! |
|
||||
|
||||
Hier een kleine greep uit onze w'See tour
Sommige een beetje crappy, maar toch.. Oja, we waren met de auto. |
|
|||
|
|||
Wat is dit voor type VW ?? Heeeel dik.....
|
|
||||
|
||||
'n K70..
|
|||
|
|||
Quote:
Heb 'm ff gegoogled maar erg zeldzaam blijkt.... |
|
||||
|
||||
allereerste watergekoelde VW.. nooit aangeslagen.
|
||||
|
||||
K70 stond laatst bij de plaatselijke sloop. Vroeg me eerst af wat voor auto het was :P
|
||||
|
||||
Quote:
En zoals nu op de foto.... begeerlijk!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog de moeite waard? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er 2mnd terug ofzo al een foto van gepost. Last edited by Tjeerd : 02-06-2009 at 10:30. |
|
||||
|
||||
Ja ja die staat al een tijdje bij pieper. Had hem ook al tijdje geleden gezien.
|
|
||||
|
||||
In Den Helder stonden er een paar te koop, ook hier op de site volgens mij.
|
|
||||
|
||||
ja en dus niet ZO begeerlijk want die hebben heeeeel lang te koop gestaan. voor peanuts..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik schrijf ook "zoals op de foto" In het geel met die velgen ziet het er begeerlijk uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Probleem is natuurlijk dat restaureren/opknappen gezien de beperkte beschikbaarheid van onderdelen en misschien ook documentatie (voor VW-begrippen) best een uitdaging is. Ook in dat opzicht dus maar een vreemde hap uit de eend... Hoe begeerlijk ook, je moet er wel aan wilen beginnen... |
|
||||
|
||||
die gele stond vorig jaar in de VW Scene. hangt een poster van op mijn kamer (heb ff kenteken gechecked)
|
|||
|
|||
Ik had die 2 groene te koop staan, eentje staat nu in een klein museum en de ander heeft een maat van me (staat vele malen lager dan de gele en heeft ook dikke hoepeltjes eronder gekregen).
Helaas weten de mensen nog niet echt dat zo een auto zeldzaam is, de teller staat nu ongeveer op 26 a 27 die nog in NL zijn. Zelfs bij de VW dealer stonden ze me als apen in een roestig klokkie aan te kijken.... hadden echt geen idee dat dat een VW was. Helaas dus nog niet echt bekend dus ook geen geld waard...althans, nog niet... @ Viperwin: Ik had een ruimte maar moest daar halsoverkop uit vanwege andere plannen voor de eigenaar, vandaar de verkoop. En ook voor die lullige prijzen, omdat ze echt weg moesten anders moest ik 2 geschorste auto´s op de weg zetten.... Oja, voor de liefhebbers heb ik nog een hele stapel vol werkplaatshandboeken voor die wagens! |
|
||||
|
||||
Quote:
En?? De andere foto's zijn leuker!! Hier mijn dames nog even in een album geplaatst. Was er niet op de dagen dus geen korte broekjes en topjes. http://www.mijnalbum.nl/Album=ZVMYGDON |
|
||||
|
||||
Misschien staat hij er nog wel. Ben al enkele maanden niet geweest, ook al woon ik er 5 min vandaan. Toen ik hem zag stond hij nog op velgen. Ga binnenkort weer eens naar pieper.