|
||||
|
||||
sinds vandaag heeft de golf 2 jaar apk!
nog een paar punten die nog gedaan moeten worden, zoals: * uitlaat komt tegen de carrosserie ( powersprint) moet verlast worden, kut uitlaat.. * motor start slecht, moet verholpen worden * interieur afwerken * en de golf trekt niet. wie weet wat dat kan wezen? we hebben de ontsteking versteld, co gemeten alles staat redelijk. maar een golf4 1.6 16v met 105 pk kan ik net bijhouden.
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje over de top volgens mij: Maar wel een erg mooi golfje... keep up the good work! |
|
||||
|
||||
bedankt! ik vind met chroom mooier idd.
mooi laten zitten dus
|
||||
|
||||
vanavond eigenaar van dmh parts even langs geweest de motor af te stellen!
en jahoor daar zijn de 140 paardenkrachten weer nog even door het dorp geblazen vanavond tot 11 uur, zullen ze blij mee zijn
|
||||
|
||||
en de auto is nu verzekerd en voorzien van 2 jaar apk
|
||||
|
||||
post even wat verse pics dan
superauto geworden
|
||||
|
||||
Ja een paar foto`s is niet slecht.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kun je nu nog doen Gerrit, volgend jaar woon ik weer "in town" en dan kan dat uiteraard niet he !! Mooi man dat ie goed draait nu !!
|
||||
|
||||
Quote:
moet jij eens opletten dan schakel ik voor het huis 2 keer terug haha
|
||||
|
||||
Zo vanmiddag de puntjes op de i gezet, en is nu bijna helemaal klaar. nog een paar kleine dingentjes doen.
morgen weer mee verder, en dan word hij gewassen en in de was gezet. en van binnen even schoonmaken... bende ook heb ik even een paar fototjes gemaakt:
|
||||
|
||||
heel mooi wagentje gewordenhet kost wat,maar dan heb je ook wat
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kun je maar beter wel doen anders haal je die drempel bij de C1000 niet....hahahaha Ziet er netjes uit Gerrit !!! Complimenten. Ben je inmiddels aan het rijlessen ?? Oh ja, nog even een tip....volgens mij moet je voor APK wel een rubber op je gaspedaal hebben dacht ik
|
||||
|
||||
idd een hele nette auto geworden!
complimenten! toch klein puntje kritiek van mijn kant. zou toch kijken, als een grill met rode rand overkill is gewoon een zwarte te nemen. het chrome komt nergens terug in de auto en dan kijk je er zo raar tegen aan VIND IK verder topwerk! groet frank
|
||||
|
||||
Mooi ding, alleen die achterlichten vind ik echt niks
|
|
||||
|
||||
Ben het met Gertjan en Frank eens: dat chrome van die grille komt nergens terug, dus ik zou ook voor rood of zwart gaan.
Die achterlichten zijn geen porum, helder... Verder... man wat een gave auto! Heeel mooi projectje en een heel mooi resultaat!
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha oja is ook zo, ja ben aan het rijlessen, nog een paar lesjes te gaan. nee volgens mij hoort er geen rubber op, maarja hij is in ieder geval goed gekeurd
|
||||
|
||||
Quote:
danku ik begrijp wat je bedoeld met het chroom, maar ikzelf vind het mee vallen omdat er toch wat chroom in de velgen en deurklinken en benzinedop zit. misschien kan iemand een zwart randje shoppen
|
||||
|
||||
Quote:
hmm, orgineel lijkt ook niks vind ik, misschien een keer smoke achterlichtjes proberen?
|
||||
|
||||
Schitterende auto Gerrit! Kun je trots op zijn. En wat een prachtige sleutelplek ook.
zoek de verschillen.... Zie je zondag, lekker naar mooie auto's kijken in Sodom. |
|
||||
|
||||
Ga eens in de vrieskou op de straat liggen, dan ben je ineens blij met dat hokkie.