|
|||
|
|||
Quote:
Sorry, was onder de indruk van je geposte foto's.. heb er overheen gelezen .......... mijn excuus |
|
||||
|
||||
Quote:
Er werkt een jongen bij Bosch die heeft wel verstand van golfjes, Michel heet hij. Ik hoop voor je dat hij naar jouw auto gaat kijken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha.. dat hoop ik ook!! Ben al lang blij dat ik straks mijn daily weer kan gebruiken!!
|
||||
|
||||
Vanmiddag de golf weg gebracht... Spannend..!!
Gister ook nog ff bij "levis" geweest en hij had nog wat moois wat ik wel graag wou hebben.. Mooi...? neeh nog niet. Nu wel weer..!! Alle 4.. Ze zien er weer super uit, op een paar plekjes en deukjes na dan.. Maar heeft iemand een id welke clips ik nu moet kopen om deze doppen te kunnen monteren?? Op golf1onderdelen.nl staan ze wel te koop, maar zijn deze goed..?? Iemand?
|
||||
|
||||
zien er weer goed uit! wat een beetje poetsen niet kan doen.
|
||||
|
||||
Mooi dat ie het doet nu Heb je ook een mail gestuurd.
|
||||
|
||||
Vanochtend om 11uur belde Herman Bosch, Golf is klaar..!!
Jeeeeeey Co stond totaal verkeerd, ontsteking stond totaal verkeerd, contactpuntje OP! en voetpakking(van de carb.) werd een advies omdat ze die vandaag niet konden regelen.. MAAR nu loopt hij echt weer als een zonnetje!! Ben echt MEGA tevreden..!! En dit allemaal nog voor een redelijk bedrag.. Super! @Kaj_A: michel heeft er inderdaad aangewerkt!! haha vanavond lekker ff stukje toeren met de golf..
|
||||
|
||||
Proficiat kerel!
Eindelijk!
|
|||
|
|||
Beters !!!!! ........ nu veel veilige kilometers gewenst !!!
|
|
||||
|
||||
lekker
|
||||
|
||||
goed man , spot je vast wel weer dan...
|
||||
|
||||
die clipjes voor je doppen heb ik nog (nieuw!) liggen volgens mij, zal morgen eens voor je kijken. anders kun je ze iig nog nieuw bestellen bij de dealer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, die zijn niet goed...heb ik zelf al ondervonden. Je hebt de volgende kromme nodig. Ze zijn kut om te krijgen, heb ze zelf nog via een forum-genoot in Hengelo afgehaald.
|
||||
|
||||
Jaah robert is weer helemaal blij..!! Bedankt voor alle reacties!!
Kan niet wachten tot ik weer eens naar een meeting heen kan.. lijkt me echt leuk weer! Quote:
ooh kijk aan.. super! ik hoor het dan wel Quote:
ooh thanks.. een voorbeeld foto! hoop dat KNARFMK1 nog iets heeft. iig bedankt! weet iemand ook het codenr van deze clipjes? en waar zou ik nog aan een voetpakking kunnen komen?
|
||||
|
||||
Over spotten gesproken! ik zag je vanmiddag rijden in Almelo je ging net over
de Wierdense brug richting Wierden. Ik denk dat het rond een uur of 15:30 was. Moest nog wel even mijn nek draaien om te kijken naar dat moois |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha eindelijk gespot was net klaar met werken.. maar wat voor een auto reed jij dan? grtzz
|
||||
|
||||
Quote:
Ik reed in een nieuwe opel Corsa van mijn vriendin omdat mijn swallowtail nog niet klaar is Anders had je me vast wel gezien |
|
||||
|
||||
Veel plezier met de onderdeeltjes
|
||||
|
||||
thanks...!! en jij succes morgen
|
||||
|
||||
Wat een ongelovelijke naai actie dat je je velgen nu zo verkoopt terwijl je weet dat ik er veel interesse voor had. Jammer dat mensen op het forum zo met elkaar om moeten gaan.