|
||||
|
||||
Quote:
Neeeee geen bumpers heb ik al heb ik nog NOS liggen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik nog niet...... Verkoop je ze? |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is zijn ze verkocht "sorry" koop dit weekend per mail gesloten...........moet nog verzilverd worden dus als het niet doorgaat pm ik je. Greetz mycha Nog wel NOS Rozetten 4x en 2x nos bumpersteunen!
|
||||
|
||||
Sorry, van het weekend wieltjes gekocht... :biggrin: dus de centjes zijn weer ff op (poedercoaten, polijsten).
Hebbie misschien nog bandjes liggen? 135 of 145/60 R 15? |
|
||||
|
||||
Quote:
NOP geen bandjes, probeer Leon VA ff, das een beetje de banden"boer" hier op het forum..... Wat voor velgen????
|
||||
|
||||
Mr. VA al geprobeerd, die is los. Maar hij had zoveel Smartbandjes hier op het forum verkocht dat ik denk probeer gewoon of iemand nog een setje heb legge..
Tjek ff deze topic Nieuwe sandalen voor de vari... (sorry, weet ff niet hoe ik een linkie moet maken..) |
|
||||
|
||||
de kroon op het werk en een heel blij mens :biggrin: :biggrin: :biggrin:
in de top 20 op SPA.....
|
||||
|
||||
Van harte Hans. Wel verdiend ook na al het werk wat je eraan hebt gehad.
|
|
||||
|
||||
erg verdiend!!
|
||||
|
||||
Van harte gefeliciteerd.
Heb je auto zaterdag kunnen bewonderen. In het echt nog mooier dan op het net. Heel fijn dat je een prijs hebt na al dat werk, kon ook niet anders |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!! Dik verdient!!
|
|
||||
|
||||
ik zag je met een hele big smile rijden langs de pitlane, gefeliciteerd, 't is een erg respectabele type3, helemaal verdient!
|
||||
|
||||
inderdaad verdient, wat een schitterende auto.
Je 1 veldje lager op de camping als ons en ik heb je auto nog even staan bewonderen op de camping. Erg mooi die pinstriping. |
|
||||
|
||||
thnx mensen, vond het ook vreselijk gaaf om die rozet erop te zien, op zo'n grote meeting dit verdienen vond ik toch wel erg vet.... :biggrin:
kreeg die smile niet van mijn gezicht..
|
||||
|
||||
En terecht..
Gefeliciteerd Hanz :biggrin: |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Supercool, van Harte!
Dik verdiend trouwens. |
|
|||
|
|||
Hanz,
Wat betreft die E op je nummerplaatverlichting. E = economy = S maar met enkel carbu ! BerT3 |
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: economy klopt aardig zo'n 1 op12 op het moment.... :biggrin:
|
||||
|
||||
ook maar weer eens gestart wat wilde ponton plannen uit te voeren alvast in de bestelling gegooid een mooie uitlaat voor de 2110
en wat schijfremmerij en voor de betere stopkracht, dus kan weer ff voorruit, zodra eea binnen is en we weer gaan klussen, berichten we verder..