|
||||
|
||||
Zelf opgehaald ? Eigen schuld, geen enkel recht. Sorry maar dat is gewoon echt dom
|
|||
|
|||
Wat je zegt, echt dom... Teveel vertrouwen in de mens van tegenwoordig.
Tnx voor het verplaatsen trouwens, wist niet waar ik dit bericht kwijt kon.
Golf 3 Variant Function > Fashion Last edited by Tuffel : 02-01-2013 at 13:49. |
|
||||
|
||||
niet echt handig maar ze zijn wel te richten ik heb afgelopen zomer 2 stuks laten richten dit was bij weiden goed gebeurt koste me 130 euro voor beide velgen. Deze zagen er beduidend slechter uit na een ontmoeting met een gat in de berm.
|
||||
|
||||
Hoe gaat het gezegde ook alweer..? Iets met garantie en een deur..?
|
|
||||
|
||||
Gaat overigens om Rudy Schenkeveld uit Alphen aan den Rijn, dit zijn zijn overige advertenties: http://www.marktplaats.nl/verkopers/1199292.html Ik had verwacht dat autoliefhebbers onder elkaar wel wat netter met elkaar om zouden gaan, maar helaas is het tegenwoordig denk ik normaal om op deze manier met elkaar om te gaan. Alvast bedankt voor jullie reacties![/QUOTE] is idd iemand flink aan het beuken met een hamer geweest zo te zien om hem rechter te krijgen ik moet zeggen dat met alle 2e hands velgen die ik voor dat ik voor mezelf begon ooit heb gekocht . er altijd wel iets mis was. pas nog een set gekocht vrij unieke velgen en ja hoor ook 3 van moeten laten richten . leek ook van een liefhebber mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 02-01-2013 at 16:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
Alsof je de velg recht zou krijgen met een hamer |
|
||||
|
||||
Hoe vervelend dan ook je stond er zelf bij toen je ze kocht.
Nooit iemand vertrouwen en zeker goed kijken wat je koop zeker als het maar 4 velgen zijn die je moet te controleren Gewoon laten richten en een gewaarschuwd mens telt voor 2
|
|||
|
|||
Tja je kunt je kunt natuurlijk genaaid worden door een verkoper,
Maar tegenwoordig wordt je soms net zo hard genaaid door bezorgers. Had ook wat via mp gekocht, netjes verzonden met track&trace (via postnl). Status staat op afgeleverd, helaas is er niets afgeleverd. Ook niet bij buren die later door hun als aflever adres worden opgegeven. En tja ze kunnen er natuurlijk niks aan doen, lekker pech dus..
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
||||
|
||||
Buiten de andere opmerkingen zou ik, zeker omdat ze opnieuw gelakt zijn, heeeeel goed kontroleren of er geen scheurtjes in de velgen zitten. Je weet namelijk niet waarom hij ze maar even mooi gespoten heeft. Er kan namelijk nog meer ellende onder zitten
|
||||
|
||||
Je staat zeker wel in je recht. De is een geval van bedrog/dwaling.
De man heeft jou een product verkocht wat niet aan de omschrijving voldeed. Hij is verplicht de velgen terug te nemen en jou je geld terug te geven. Hier heeft wettelijk nooit een overeenkomst plaatsgevonden aangezien de wil tot kopen er niet was geweest wanneer jij de gebreken zou hebben geweten.
|
|||
|
|||
Tnx voor alle reacties! Zoals al gezegt, een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik heb bij deze een mooie waarschuwing gehad. Denk dat ik de velg goed ga controleren / laten richten.
@ Sven, ik heb de velgen contant betaald en de advertentie bestaat ook niet meer, ik denk dat het erg moeilijk te bewijzen wordt op deze manier.
Golf 3 Variant Function > Fashion Last edited by Tuffel : 02-01-2013 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Nou lekker dan.. Igg suc6 met de afwikkeling!
|
|
||||
|
||||
Quote:
een koper moet zelf ook de aangeboden waar bekijken. Dit was met even rustig elke velg apart bekijken te zien geweest... Was het een bedrijf stond je misschien nog wat sterker maar dit is naar ik begrijp een particulier en gevalletje 'pech gehad' denk ik. |
|
||||
|
||||
Wat wel niet zo netjes is ,is dat de verkoper niet meer reageert zet je wel aan het denken.
|
||||
|
||||
Quote:
Toch kun je diegene van wie je het hebt gekocht in gebreke stellen. Hij is verantwoordelijk voor het verzonden pakket niet post NL. En hij mag het met ze gaan oplossen. Ik had vanlaatst ook iets met post NL, pakket was niet te vinden op Track&Trace, en was ook niet aangekomen. Klantenservice gebeld, pakket bleek bij een vestiging van post nl in de buurt te liggen, gast had geen bonnetje ontvangen door de brievenbus
|
|||
|
|||
Quote:
Dat denk ik toch niet. De verkoper heeft netjes het pakket op de bus gedaan. Hij heeft daar ook een bewijs met track&trace van gekregen. Pakket is op de site van PostNL ook gewoon zichtbaar, en staat op status van afgeleverd wat dus niet zo is. Dus m.i. is dit absoluut niet de schuld van de verkopende partij.
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
||||
|
||||
kijk hier maar even.
http://www.rechtswinkel.nl/antwoord...nder-heeft.html En anders even googlen kom je op dezelfde antwoorden uit. Niet leuk voor de verzender maar zo werkt het wel helaas.
|
||||
|
||||
PostNL.........
Breek me de bek niet open wat een kansloos bedrijf is dat toch..... 3,5 week spullen kwijt zijn die naar mij verzonden waren en dan terugvinden (ergens in een busje of pand) en dan doodleuk terug sturen naar de verzender...... Nou mag de verzender weer opnieuw gaan versturen (bij ander bedrijf) en hij vraagt er nix extra's voor, dan mag je toch blij zijn dat er nog fatsoenlijke mensen rondlopen Maar bij PostNL mogen ze van mij aan het gas allemaal!
|
||||
|
||||
Quote:
kan je als koper proberen ja. Alleen als ik (als verkoper zijnde) met de koper afspreek dat het verzonden wordt met standaard pakket, dus onverzekerd, en ik heb mijn bewijs van verzending is het toch echt PostNL's probleem en dat van de koper en niet dat van mij Hoe lullig het ook is. |
|
||||
|
||||
Gelukkig is mijn verzonden pakket alsnog terecht gekomen, opgehaald door de de koper bij een Post nl punt.
Maar heb er wel van geleerd, voortaan een verzekerd pakket of nog liever ophalen!