|
||||
|
||||
Quote:
is t een allroad... ...superbak..maar dat wist je al
|
||||
|
||||
even een fotootje van Elwin's oude auto, welke nu de nieuwe oude auto van m'n andere kameraad Gerrit is..
even een klein beetje gepersonaliseerd, gti wielen met een 165/55/13 en oude kap zonder naad er weer op, en een striping erlangs, oh ja gele bermlamp en extra grote nl stickert! [img] |
|
|||
|
|||
Wow wat een dik ding is (was) het toch, staat m errug goed die striping en velgen vindt ik helemaal stoer!!!!!!!
|
|||
|
|||
ik twijfel of ik het een verbetering vind... had hem denk ik liever zonder stickers gezien, maar desalniettemin een dikke bak!!!
|
|
||||
|
||||
jij en je kameraden weten wat mooi is!
super!
|
||||
|
||||
mooi
maar sluit me bij mellyville aan |
|
||||
|
||||
ff de passat een beetje netjes gemaakt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Super !! Mag ik weten welke banden/velgen/ophanging combinatie je hebt? greetz |
|
|||
|
|||
Ziet er heel erg goed uit Elwin!! uber wielen
|
||||
|
||||
Quote:
mag je cker bbs rm 15inch 6,5j 195/45/15 met fk schroefsetje |
|
||||
|
||||
echt mooie foto's en auto zo Elwin!
|
|
||||
|
||||
MIAUW!!!!
Mooie passat!!! Zal direct de wielen aanraden voor mn zwager's paarse variant!! HEEL MOOI ZO |
|
|||
|
|||
mooi elwin! mooie omgeving ook daar, die heb je al eens vaker gebruikt herinner ik me mooi man!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Coole bak! Maarreh, dat zijn toch geen GTI-velgen? Zaten wel onder Polo 2 GT (5,5Jx13 et38)
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij ook ja |
|
||||
|
||||
Jezus, wat een mooi topic
Old skool heerscht Mooie auto's!!
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn er nog foto's van dit golfje? wil es zien hoe ie er vanvoor uitziet zonder bumper |
|
||||
|
||||
Quote:
ja super maar heb je het hart opnieuw gespoten of waren die al zo netjes |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn niet opnieuw gespoten jaja, ik ben een poetsnicht |
|
||||
|
||||
kwam dit topic ineens tegen. hengelo wordt tegenwoordig sterk gerepresenteerd. is barry wel eens online hier. zal zaterdag eens de kever laten zien, kijken wat ie te zeggen heeft. mooie golfjes allemaal.
levi's |