|
||||
|
||||
APK zal geen probleem zijn, is goed bevestigd dus geen reden tot afkeur.
Ik persoonlijk probeer alles zoveel mogelijk demontabel te houden, en niet teveel kapot slijpen, boren etc. Weet niet hoe smal dit asje is? Tot 3,5 inch kun je namelijk gewoon de originele torens behouden.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 19-01-2010 at 11:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is 5 inch versmald. Ik word niet bang van een beetje slijpen en verwacht dat er toch niet snel een andere as onder komt. Mocht dat wel zo zijn ishet gewoon een kwestie van kegel verwijderen. Voor de rest is er niet veel aan gedaan.
|
||||
|
||||
Woppaaaah!
De Stik was er ook
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 23-01-2010 at 20:22. |
|
||||
|
||||
leuke foto's misha!
Hier nog een bijdrage van mij: Vandaag begonnen met het afmonteren van de schokbrekerkegels, m'n Pa heeft dit weer fantastisch bedacht en gelast! Super! Vervolgens waren m'n trouwe maatjes Tim en Rick er om weer heeel veel werk te verzetten Rick heeft zich bezig gehouden met de montage van de voltmeter in het dashboard. We hebben gekozen om nog een extra ring achter de meter te monteren omdat we niet zeker wisten dat we spijltjes perfect rond uit konden slijpen. Creeeren van marge! Tim ging weer verder met de electra. Blijkt echt een super pittige klus te zijn, zeker voor een perfectionistische kerel als Tim (Wil kabels al inkorten als ze 2 cm te lang zijn!) Voor de rest alvast een voorspatbord volledig gemonteerd. Volgende week meer!
Gonna Mis'ha... Last edited by martijnvanderh : 25-01-2010 at 11:36. |
|
||||
|
||||
mooie foto's weer
|
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit ampi! jammer dat nu ik zelf druk ben met mijn project niet mee kan helpen. Het vordert lekker iedergeval daar in Oijen
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal mooi uit. Netjes hoe dat klokje er in is gezet!
|
||||
|
||||
Woow, hij is echt heeel gaaf! En hij wordt steeds gavederder !
|
|
||||
|
||||
goed bezig
|
||||
|
||||
Zie deze voor het eerst maar erg netjes! gave foto ook met die supersoaker
|
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit jongens!
|
|
||||
|
||||
Zo, weer een knijter van een dag!
-Rick en pa aan passagierskant treeplank gemonteerd. Rotwerk! -Tim en ik zijn hele dag bezig geweest met electra. Alles zit nu grotendeels op z'n plek, dus we hebben al veel kunnen test. Na een flink massaprobleem de achterlichten en remlichten aan de praat gekregen. Knipperlichten werken nog niet naar behoren. Cockpitverlichting werkt ook weer. Tevens claxon aangesloten alleen ook daar nog massaprobleem. Gaat allemaal de goede kant op! De electra van de motor is weer helemaal in orde. In kon hem vandaag ook weer sinds 2 jaar starten met de sleutel! Mooi moment.. Motor dient nog wat afgesteld te worden, loopt echter nu al als een zonnetje! Hierbij een filmpje van de motor, let niet op het geluid, m'n microfoon is echt crap... http://www.youtube.com/watch?v=qKu3RF1uhFQ
|
||||
|
||||
Gave wagen! Succes ermee
|
|||
|
|||
Hele mooie kever
|
|
||||
|
||||
Weer even een update!
Veel 'onzichtbare' dingen gedaan de laatste weken. 90% van electra werkt, toeter, hij kan weer starten via contact, lampen achter, toerenteller, voltmeter, etc. Verder bezig geweest met montage van deuren en treeplanken. Foto's: Ook al een raam erin gezet!
|
||||
|
||||
nice broeder!!!
ziet er allemaal weer goed uit!! |
|
||||
|
||||
Verdomme, goed bezig ampi! Mooie vorderingen, hij wordt steeds completer!
Binnenkort weer keer koekeloeren daar in Oijen, hoop dat mijne snel naast de jouwe mag staan en opgebouwd kan worden. |
|
||||
|
||||
dat wordt erg mooi...
moon klokje zit er super in.. |
|
||||
|
||||
Gaaaf! Blijft een supergave kleur!!
(En ook complimenten voor de fotograaf ) |
|
||||
|
||||
Weer leuk bezig, maar waarom zet je er in godsnaam van die cheaporaamrubbers zonder chroom in???