![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daarom en verkopen doe ik echt niet.
|
||||
|
||||
![]() Dan had je nog wel een weekje kunnen wachten toch met dat schorsen ? Ik heb mijn jetta alleen inde wintermaanden in de schorsing ,zomers staat ie altijd overal in (wegenbel en verz ) , verzekerd is hij t hele jaar .
En dan zijn al mijn drie auto's ook nog diesels !!! ( ja hobby kost nu een keer geld hé )
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe bedoel je het hele jaar verzekerd? Kan dat dan,verzekeren zonder wegenbelasting te betalen? En waar ben je dan voor verzekerd?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
begrijp het helemaal ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat die niet in burgum komt te staan !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is Wa-beperkt casco verzekerd ,dat is ook voor diefstal ,vernieling en brand e.d. En hij blijft verzekerd ,ook als hij in de schorsing staat , je mag er alleen niet mee rijden ivm de schorsing natuurlijk .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja weet het hobby kost geld maar er zijn ook andere dingen wat belangrijk zijn dan aleen de auto,s ![]() zien later wel weer eens.heb de g60 zo goed als klaar even af wachten met de apk als er niet te veel aan mankeerd. ![]()
|
|||
|
|||
![]() even af wachten op wat gegevens van een andere auto.
anders gaat deze de verkoop in als het nu staat. of dat die wil omruilen.
|
|||
|
|||
![]() zou ik niet doen ga je ongelooflijk veel spijt van krijgen joh
grtjs |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() (bijna) alles is te koop...
|
||||
|
||||
![]() Eg niet
![]() De mijne gaat echt niet weg hoef niet eens een bedrag te horen ![]()
|
||||
|
||||
![]() wedden van wel? als jij goed geld kan krijgen?
het klinkt altijd stoer 'mijne is niet te koop', maar als iemand een ton voor je mk2 biedt, gaat ie weg... sorry, offtopic discussie, maar ook wel weer een beetje ontopic (gezien het commentaar). als ruurd of de mods er problemen mee hebben, mag uiteraard de veger er door...
|
|||
|
|||
![]() Ik zei het ook van mijn GTI 1 Pirelli en de Golf 2 G60.
Maar ze zijn wel weg hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope gaat de mijne nog niet weg heb al zeer hoge boden gehad en ik doe het niet. Is net of verkoop je je kind ik heb de mijne al meer dan 14jaar dan heb je er binding mee en ja je hebt gelijk meeste doen het wel maar ik echt niet. En een ton wauw kan je een dure auto terug kopen maar wegenbelasting is veel meer verzekering niet te doen ![]() Nee laat maar. Ik heb echt binding met mijn autootje en geloof het of niet het is zo ze gaat niet weg. Ik ben het geld niet nodig ik eet elke dag nog en heb een dak boven mijn hoofd en schorsen kost ook geen drol om haar aan de kant te zetten dus waarom zou je. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zegt dan weer genoeg over de liefde die je hebt voor je auto. ![]() Maar ok weer ontopic Ruurd jammer man ik zou het niet doen als ik jou was je hebt hem al zo lang en nog nooit eens goed erin gereden. Ik zeg houden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ruurd zal er vast over nagedacht hebben en twijfel hou je altijd.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Er zijn andere dingen die belangrijker voor me zijn dan een auto. Auto is maar hobby en geen liefde ![]() Maar laten weer ontopic gaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik dat er andere dingen belangrijker zijn ik heb ook een zoon ![]() En liefde weet jezelf ook wel is gewoon een woord voor de liefhebberij ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooie plannen ruurd ![]()