![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is dat nou Gert op zn knieetjes?
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou heel goed kunnen, aangezien hij een zwarte corrado heeft die zwarte kentekens heeft gehad. @Chris: klopt....de baldrimmer op z`n knieën ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb ook nog wat fotootjes gescant.
Zijn van 2000/2001 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En JD. Als ik het me nog goed kan herinneren brak hij zijn aandrijfas op het circuit. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die laatste wielen zijn vet!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ats en het is de auto van Evert Dirker.
|
|
||||
|
||||
![]() Eerste meeting waar ik digitale foto's van heb: PON 2003
Botsing in de colonne op de heenweg: Meeting: Inderdaad divers pluimage vroeger: Golfjes waar wij mee waren:
|
||||
|
||||
![]() Deze is toch wel een van de dikste mk2's die ik ooit gezien heb. Andere spiegels en klaar!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze stond hier regelmatig in de straat om de hoek
![]() Poetsen, poetsen en nog eens poetsen.
|
||||
|
||||
![]() ![]() uit een ver,ver oostenrijk verleden .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat zijn dat trouwens voor velgen op die breedbouw?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jee!!dat is inmiddels ook al weer goede oude tijd! he, heb je nog een foto van mn oude gele tijdens dat treffen? die hád ik op mn (kapotte) harde schijf.. ![]() ![]() Quote:
ja.. lacklekken of zoiets he.. ![]() Last edited by hajee : 25-01-2010 at 21:57. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Blijven mooie velgen die tsw hockenheim..
|
|
||||
|
||||
![]() Toch ook eens zitten zoeken in mijn foto archief en het volgende gevonden:
![]() Foto is gemaakt tijdens Speed&Design, november 2004 in de Jaarbeurs Utrecht. Dit is een van de eerste digitale foto's welke ik op een auto evenement heb gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
VOLKSWAGEN GOLF G.T.I. Voertuig Kenteken 78-PP-85 Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF G.T.I. Brandstof Benzine Vervaldatum APK 28-05-2010 Datum eerste toelating 01-03-1977 Datum aanvang laatste tenaamstelling 02-09-2004 Datum eerste afgifte Nederland 01-03-1977 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ken de huidige eigenaar van deze fraai gerestaureerde 77'er GTI.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die bestaat nog steeds en staat nog bij de zelfde poetser.. Is aan het werken aan een come-back ![]() Bij die van Evert Dirker was idd een homokineet geklapt oid.. |
|
||||
|
||||
![]() Weet ik. Als ik er niet heel erg naast zit is dat die van Rob van MIVW of hij lijkt er heel goed op, die woont hier om de hoek. Dat is één van de auto's waardoor bij mij 't VW-virus is begonnen.
Ben benieuwd wat er aan veranderd is. Interieur was ie toen nog mee bezig en was zo goed als klaar geloof ik. Enige dat ik zeker weet is dat ie hem weer wilde laten spuiten in dezelfde kleur. Motorisch was ie er toen tevreden over, of dat zo is gebleven weet ik niet. D'r zat toen de originele 1.8 gti in.