|
|||
|
|||
Quote:
graag gedaan Wytze ... Last edited by Alberto : 26-04-2008 at 08:55. |
|
||||
|
||||
nog geen daglicht fotos??
of is het in fryslan nog donker ???
|
||||
|
||||
Dat is zeer mooi wat een detail`s maakt de auto inderdaad een stuk mooier.. en die velgen zijn gewoon super bruut..
gr ronnie
|
|||
|
|||
dingen zitten echt vol met metallic
bling bling zo net ff gezien bij dag licht ...super |
|
||||
|
||||
Ik heb het zonet ook even van dichtbij bekeken .. ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
En hier de daglicht foto's !
Jammer genoeg was er vandaag niet veel vel zonlicht ........... Maar hier de foto's ! As het weer deze week een beetje meezit volgen betere kwaliteit's pics Ben er zelf erg tevreden over ! Was wel even werk om ze er netjes weer op te krijgen ,maar de moeite meer dan waard !
Last edited by jettaracing : 27-04-2008 at 20:23. |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit Wytze !!
|
||||
|
||||
zeer mooi het is echt een super mooie Golf diesel, heb nog nooit zo`n mooie gezien echt super en ook gewoon lekker origineel en een beetje duitse stijl er in echt mijn smaak...niet te veel meer aan doen zou ik zeggen..en gewoon op staal blijven geen sportvelgen er onder is zonde dit is echt super mooi..
gr ronnie
|
||||
|
||||
Hier nog even een paar verse foto's ,vanmiddag nog maar even een 'poetsmiddag ' gehad ,en de golf moest er ook aan geloven
Nu zit ook al bijna alles op/aan de golf wat er ooit op de '89 er gti's in geleverd ,incl de strips ! Ben er zelf erg tevreden mee !!!!
|
|||
|
|||
Ik " kende" je witte Jetta al van tig fotosessie's her en der op t internet...
Maar WAT een ding die Golf. Dat is echt een mooie auto geworden Ik vind golfjes minder leuk als Jetta's over het algemeen, maar deze meer kan ik er niet over zeggen ...... |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij geen poetsjaar Altijd maar poetsen daar |
|
|||
|
|||
dit golfje is echt zo vet geslaagd man Kwijl...Straalt gwn pure kracht uit! Nice job
|
|
||||
|
||||
lekker ding hoor, komt de composet hierin, Johan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee laten we die hier maar in doen! http://www.volksforum.com/forum/sho...newpost&t=40588 |
|
||||
|
||||
Oh oh, was nog niet helemaal wakker denk ik
|
|
|||
|
|||
Dit is echt 1 van de dikkere mk2's imo!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Deze week nog maar even tijd vinden om de golf nog even goed te poetsen ,want hij zal ook mee gaan naar Bergum!! Dat heeft hij ook wel verdient ,hij brengt me elke dag zonder problemen naar m'n werk en terug ,dus mag hij best even worden verwent weer We hebben er weer zin in jongens !!!!!
|
||||
|
||||
Zaterdag ff frisse neus halen?? Je hing met je hoofd uit de schuur
Wij waren in een grijze Terrano met auto-ambu.
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet soms een ademhalen ivm de poetsdampen natuurlijk Verder eigenlijk niet erg veel nieuwe dingen over de golf ,al is wel de score van de audio iets verbeterd (niet dat dit nu erg belangrijk is ,maar het is wel een leuke extra) op de streetlegal in drachten vorige week meegedaan met de Db drag ,en is de score momenteel 141,3 Db ! Gaat eigenlijk best wel luid hoor in zo'n kleine ruimte