|
||||
|
||||
Staat er mooi bij zo, maar ik vraag me af, zit de kentekenplaat voorop wel helemaal recht? Lijkt namelijk niet zo te zijn...
|
|
||||
|
||||
Meer foto`s van die Lupo?
Dikke G60 hoor..
|
||||
|
||||
Lekker hoor, achter toch nog een beeeeetje zakken voor het evenwicht?
Ligt er verder heerlijk bij hoor!! |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit kerel, staat lekker strak op de wieltjes !
|
||||
|
||||
Thanks mannen voor jullie fijne reactie's allemaal.
@ Ruben; Dat klopt inderdaad, maar ik vind het niet zó erg dat ik me er aan stoor. @ Martinus; Dat is misschien nog wel een optie ja, maar dan zal ik me eerst even camberplaten moeten bestellen want met deze set up zo gaat dat helaas niet lukken. Of ik kan `m voor natuurlijk ook omhoog schroeven Last edited by Dubweiser : 12-01-2009 at 17:03. |
|
||||
|
||||
yeah
|
|||
|
|||
Ik moet even zeggen dat ik het een hele ÜBER VETTE GEILE KARRE vind!!
Even een vraag zijn dit 16" BBS RS? of welk maat hebben ze precies? m.v.g. Arnauld |
|
||||
|
||||
so dan, ik ben hier ook al een hele tijd niet meer actief geweest zeg.
Maar ja er is ook bar weinig veranderd in die tijd en er zal ook niet veel meer gaan gebeuren de aankomende 2 jaar. De golf wordt geschorst en gestald en ik vertrek naar Azië voor 7 maanden. Dus dat was het wel weer zo`n beetje tot over een jaartje dan maar weer Last edited by Dubweiser : 15-07-2009 at 17:31. |
|
||||
|
||||
denk dat we elkaar nog wel eerder een x zien
|
|
||||
|
||||
Ziet er tegek uit Willem, heb je wel eens voorbij zien rijden. Top hoor!
|
|
||||
|
||||
Heb binnenkort de roller weer Willem, dus als je nog rechtsachter iets verder af wilt maken moet je het maar laten weten.
|
|||
|
|||
Quote:
Schoolbord zwart rollen?
|
||||
|
||||
g60
hey willem
ik heb een vraagje wat heb je allemaal met het onderblok gedaan. ik ben met revisie van mijn 16v bezig en wil mijn onderblok laten honen nu is mijn vraag heb jij dat ook gedaan. zoja wat zijn daar de kosten van en waar heb je dat laten doen. greets eddy |
|
||||
|
||||
Quote:
owja?
|
||||
|
||||
Prachtige auto!
|
|||
|
|||
Super mooie wagen!
Precies hoe een Golf 2 Edition eruit hoort te zien... donkere kleur, lekker laag met dikke wielen. Helemaal goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ah op die manier
|
||||
|
||||
Nogmaals bedankt voor jullie reacties allemaal
Quote:
de maten zijn nu incl. adapters voor: 9x16 et30 en achter: 9x16 et 15 Quote:
Hey Erik, sorry voor de late reactie, maar ik ben tegenwoordig niet zo heel actief meer op het forum. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn rondreis in Azië Maar ik moet zowiezo mijn versnellingsbak nog een keer fixen want die loopt niet meer zo heel soepel en als ik dat gedaan heb dan wil ik zeker nog wel een keer op bezoek komen om de andere kant wat verder uit te rollen. Ik houd je wel op de hoogte als ik mijn versnellingsbak gemaakt heb, maar dat kan nog wel even duren omdat ik daar op het moment niet zoveel tijd voor heb en omdat mijn rondreis momenteel voorgaat want dat gaat me ook een aardige cent kosten Quote:
Phoe daar vraag je me wat eddy, ik heb de rekeningen nog ergens liggen hier maar durf je eerlijk gezegd niet te vertellen wat het toen individueel allemaal gekost heeft, het enige wat ik nog weet is dat de complete revisie, dus het onderblok en de cilinderkop mij toen €1100,- gekost heeft incl materiaal en uurloon. En het blok is toen inderdaad opgeboord tot de 1e overmaat. Verder is er eigenlijk alles aan vervangen behalve de krukas en de drijfstangen. Ik heb dat laten doen door een kennis van mij die voornamelijk motoren voor in de racerij reviseerd, voornamelijk porsche motoren. |
|
||||
|
||||
hey willem!
komt de golf deze zomer ook weer de garage uit? Had wel verwacht je weer een keer tegen te komen. |