|
|||
|
|||
hele topic eens doorgebladerd meteen maar een Volkswagen Toureag besteld schaal 1:18 met wat kleine tuning dingetjes erbij een flinke autoambulance
vandaag besteld zal zaterdag wel binnenkomen denk ik anders maandag dan zal ik meteen de foto's posten
|
||||
|
||||
neef M hou marktplaats maar in de gate vanaf ik dacht maart/ april er is al een G60 model van otto in het rood verkrijgbaar een een 16v zwart alleen is die niet zo heel mooi prijze daarvan gaan al snel naar de 100 voor die 2 te duur meet de edition het geld waard :P
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
verzamelen wil ik het niet noemen, maar heb er wel een paar staan:
|
||||
|
||||
nog enkele oude nieuwkomerkes
de VW'kes golfke 1 van mini gama, golf 2 van schabak en passat variand van schuco de oudikes audi 100 zilver/blauw schabak, de zilveren audi 100 schuco en audi v8 schabak da waren ze dan weer ff greetz
|
|||
|
|||
Mocht er iemand een setje 1:18 Audi's tegenkomen (op Marktplaats of dergelijke) aangeboden door een verkoper in of rond Arnhem, stuur mij dan aub een PB. Laatst bij inbraak in huis van een bekende van me (rondom Arnhem) is enkel de vitrine-kast vol model Audi's leeggeroofd (de VW's lieten ze staan!!) en een Nespresso gejat, en dat ten koste van een drietal deuren en de vitrine-kast
Alle info is welkom! |
|
||||
|
||||
Al bij Wentink modelbouw aan de steenstraat in Arnhem wezen kijk?
Daar kopen ze ook 2e hands in, wie weet heeft de dader ze daar aangeboden...
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, maar zeer goede tip! Ik zal het de gedupeerde even melden, hartelijk dank voor de tip! |
|
||||
|
||||
Afgelopen week de vitrine maar eens
schoongemaakt en de verzameling wat laten inkrimpen... Hier is wat ik nog heb: Ik weet t. Niet de beste fotos, maar schept wel n goed beeld Groene Scirocco haal ik binnenkort op en de witte Golf GTI heb ik 3x in pre-order staan, en dan heb ik de MK1 verzameling op de cabrio's na weer compleet |
|
||||
|
||||
Nog een leuk projectje waar ik mee bezig ben...
Wacht nu nog op de decals. Dan ga ik verder met de kooi / het interieur |
|
||||
|
||||
nice
|
||||
|
||||
Weer een leuke t1 der bij
Alle busjes bij elkaar (ga ik binnenkort maar eens her indelen beetje een zooitje zo) Alle polo's 1, 1f, 2, 2f bij elkaar (daar komen er nog 3 bij) |
|
||||
|
||||
mooi
@ sponze helemooie verzameling zo met die sunstars solido word ook al super.. doe je nog iets met de motor?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Vergeet ook de Vitesse modellen niet Momenteel ben ik nog niet van plan iets met de motor te doen, maar wie weet komt dat nog een keertje. Autootje komt straks toch gewoon met de kap dicht in de vitrine te staan, dus hecht ik er niet al te veel waarde aan eerlijk gezegd. |
|
|||
|
|||
ik snap niet waarom er niet meer modellen komen van een golf 2 ?! er is zoveel vraag naar en toch zien je ze haast niet
|
|
||||
|
||||
Otto is laatste tijd al flink bezig vind ik persoonlijk maar idd golf 2 golf 3 en 4 is maar wijnig van te vinde..
@ sponze dat over de motorruimte heb je gelijk in.. heb toen zelf wel is een Vr6 blokje vanuit een revell corrado gehad om in mijn scirocco of golf 1 te bouwe maar dan moest ik het halve blokje slope omdat anders de kap niet meer dicht ging en heb dit dus toen ook achterwege gelate in het nieuwe jaar komt er hier een witte golf 6 van norev en nog een 911 993 porsche van UT models mint kleur en dan in februari de Edition van Otto zien te regele daarna houde we het wel weer even voor gezien
|
||||
|
||||
Deze 2 heb ik te koop staan ivm vitrine opruiming |
|
||||
|
||||
Mijn bouwsel:
Ik ben er nog mee bezig, ik hoop 'm deze week af te krijgen Jan
|
||||
|
||||
Quote:
waar vind je zo een bouwpakketjes/ onderdelen. hier in belgië al verschillende modelwinkels afgegaan en nergens vind ik ze |
|
||||
|
||||
Vandaag binnengekregen een 1:24 Polo Mk1 van Polistil |
|
|||
|
|||
Ben zo langzamerhand eens begonnen met me vriend ze collectie op de foto te gaan zetten haha!!
Hier alvast 1 voorbeeldje: Alle foto's staan op me website; jolandaphotography.nl Met de tijd natuurlijk ook de vw's Maar ga ze natuurlijk 1 voor een af hahahaha |