|
||||
|
||||
Alles wat je koopt kun je ook weer verkopen. Daarbij is die hooguit 100 euro die je dan even uitgeeft niks in vergelijking met je dure wilwood remmen enz enz
|
|
||||
|
||||
Daar heb je gelijk in maar eens houdt het op, en de wilwoods gaan echt definitief op de auto dus als het dan wat meer kost maakt dat niet uit!
Echter als ik iets tijdelijks moet kopen vind ik dat persoonlijk altijd erg zonde... Meeste mensen doen voor dit soort ombouwen een flink bedrag lenen, bij mij komt dat allemaal direct uit m'n eigen pocket en wil alsnog zsm klaar zijn en naar de rdw toe snappie? |
|
||||
|
||||
Quote:
Echt niet zou nog geen geld lenen om auto te kopen laat staan opknappen, dan spoor je toch niet? Spaar dan ff wat langer voor n auto voor je um koopt. Als je bivj een nieuwe auto neemt ben je na 5 jaar nog ant betalen terwijl die auto het geld al niet eens meer waard is....
|
||||
|
||||
Jij niet nee, maar ik heb het wel over ombouwen naar 20vt/vr6/16vt die kosten over het algemeen best wel een berg met geld!
Ik heb er nu best al een aantal gesproken die dit gewoon bij een bank financieren.... Ik zou er zelf ook nooit aan beginnen, daarom zeg ik ook tegen Pedaalemmer dat het eens ophoudt en dat ik de wagen toch zsm gekeurd wil hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp het helemaal. Mijn corrado is ook uit elkaar gegaan en dat was een behoorlijk pittig project en op gegeven moment word je er helemaal knettergek van. Momenteel staat de teller op 3500 euro Dus kan me in jouw geval wel het dubbele voorstellen |
|
||||
|
||||
Ligt dit project stil?
|
||||
|
||||
Zeker niet. Kev is druk aan het werk "achter de schermen" !!!
Gaat goedkomen met de 20VT !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
nog updates, kev?
|
|||
|
|||
ik vind hem helemaal SWEETY, vooral met bbsjes eronder natuurlijK (A)
|
|
||||
|
||||
vwforum.nl
|
||||
|
||||