|
||||
|
||||
is idd een super mooie golf, maar ik ben en blijf een nederlander... zit je voor bumper nou iets scheef? of getordeerd? althans dat dacht ik te zien in eelde...
en dat geluid was zeker dik in die hal.... ik reed 2 auto's achter je toen we naar binnen gingen en was erg onder de indruk van het geluid. |
|
||||
|
||||
Dank je.
En ja die bumpers van een golf 2 zitten altijd wazig bij iedereen en soms lijkt het zo scheelt echt op welke manier je ernaar kijkt bij golf 2. Maar de mijne zit echt recht je ziet het wel op de foto's
|
||||
|
||||
bij de volgende foto lijkt toch de passagiers kant te "hangen" ten opzichte van bestuurderszijde....ook de lijn van de onderkant grill en bumper zie je het...en dit zag ik dus ook in eelde..dus licht niet aan de foto
maar dit is niet lullig bedoelt hoor want ik heb repect voor het werk en geduld wat je hebt met je auto. voordat mensen gaan denken wat een zeikerd wil zijn auto wel es zien.... geloof me die is lang niet perfect in mijn ogen! |
|
||||
|
||||
Ga de perfecte uto's ook maar eens nazoeken vindt ook genoeg
Rijders auto's hebben altijd wel iets.
|
||||
|
||||
Quote:
Het blijft gewoon een dikke bak gerard. en kijk tegen over anderen kijk eens wat meer naar wat een auto wel heeft in plaats van zoeken naar iets wat niet goed is. |
|
||||
|
||||
wa je zou moeten doen is alle bumpers van mk2's op een meeting bekijken
en dan ze is vergelijken want zoals deze er op zit zat die van mij er ook op toen ik na heeeeeeeel lang monteren tevreden was klein ongelukje en die van mij krijg ik niet meer zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Zis het het wel is een trend aan het worden he al een paar jaar. Kijken wat er net niet goed is bij auto's. Als je perfectie wil en er in wil rijden krijgt een mens een heel zwaar leven
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben het bijna allemaal ja en heeft soms te maken met imitatie enz. Maar ik heb er vroeger ook eens veel werk van gehad en zit mij nu eg wel naar de zin.
|
||||
|
||||
idd
de naaden zijn ook zon beetje allemaal even groot bij jou niet zoals je bij veel ziet aan de 1ne kant 5mm en aan de andere kant zon 1,5cm zou er ook niks meer aan doen zou hard met de binnen kort van de motor ruimte bezig kan gaan zodat je het show waardig genoeg vind en we die dikke motor ook eens wat vaker kunnen bekijken :P |
|
||||
|
||||
Denk dat de motorruimte dan nog niet veel open komt
|
||||
|
||||
Wat een ontzettend mooie auto
|
|
||||
|
||||
I agree, pracht van een mk2!
|
|
||||
|
||||
Dank je mannen wordt gewaardeerd.
|
||||
|
||||
Zo ff een Sneak preview omdat ik op de meets toch nooit de kap open heb
Meeste zit nu in de plamuur
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 08-04-2009 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Sehr schön, gaat de goede kant op Gerard.
|
||||
|
||||
Thnx Pieter hopelijk gaat het er super uitzien
|
|||
|
|||
vindt er geen klap aan
zo zonder blok gaat er super uitzien keep up the good work
|
||||
|
||||
blok worden ook nog wat dingen aan veranderd
|
|||
|
|||
Goed bezig gerard, En als dit klaar is dan is er wel weer wat anders wat net even weer anders moet
Kortom, Je blijft bezig |
|
||||
|
||||
Jep i know maar das hobby he en heb er nog steeds zin aan zelfs na 14jaar met dezelfde