|
||||
|
||||
sodemietders dikke velgen die gaan em zekers goed staan
leuk aanbod maar ik heb net de oude velgen wat opgekallefatert ik vind het wel even best zo , vanmiddag nog 2 nieuwe toplagers en woensdag krukaskeerring met apk (kost alweer genoeg) maar ben wel benieuwd hoe ze staan onder mars rood |
|
||||
|
||||
staat super , remia rod second edition
niet te veel gewicht achterin dus word maar weer lekker geinfesteerd in de familie |
|
||||
|
||||
Erg krap ????? Past perfect !!!
|
||||
|
||||
inderdaad...`t ken net!
|
||||
|
||||
Quote:
Achter zou kunnen maar voor is iets 'te' |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Achter is geen probleem, in de luchtgekoeld scene versmallen ze de vooras, ik doe bij de caddy gewoon de achteras
En voor komt ook wel goed, heb al een paar iedeen |
|
||||
|
||||
Quote:
hoever kun je de velgen afdraaien ik weet anders nog wel een ander project waar dit goed zou staan http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94825 Last edited by ewcaddymk1 : 19-03-2013 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Zulke velgen kan ik niet betalen Evert, ben ook maar een arme sloeber
Heb nog wel een mooi setje borbet C met mooie dunlopjes in te ruilen bro Last edited by Dokter D : 19-03-2013 at 21:53. |
|
||||
|
||||
Haha, ik moet ook weer 2 zet velgen verkopen om dit te kunnen betalen hoor
Maar ik krijg ze er wel pas onder hoor zit daar maar niet over in, dus sorry bro ik wil ze niet ruilen |
|
||||
|
||||
een beetje broederliefde is er toch wel, je kunt ze ook even laten passen voor straks onder de vr dan is ie meteen verkocht
|
|
||||
|
||||
Passen mag altijd natuurlijk maar ik weet niet of dat zo`n goed idee is, want dan word hij helemaal gek natuurlijk als hij gezien heeft hoe dik dat staat!!!
Hier nog even een update over de garage, schiet lekker op.
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 24-03-2013 at 11:26. |
|
||||
|
||||
zo zo netjes , opruimen ,werkbank erin ,gaatjes stoppen , in de kleur en T1 naar binnen
of de caddy natuurlijk |
|
||||
|
||||
Gave garage!!
|
|||
|
|||
inderdaad leuke garage, alleen waarom de brug niet gelijk in de vloer laten zakken? of kan dit niet?
|
||||
|
||||
Ja er zit nog een kelder in de garage, daar komt de brug straks verzonken in te liggen.
Tis bijna niet te zien maar de brug ligt nu half op de kelder. |