![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar je krijgt iig wel een "betroubare auto" voor je € 400,-
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wij zijn de eerste eigenaar - autobedrijf kroezen Goeie grap Adriaan! Ha! Ha! Ha! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij bedoelt hij kroeshaar ipv kroezen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha! Goud! Heb alleen geen idee wat die gast nou verkoopt ![]() een koele doe het goed een koele doe het beter :p |
|
||||
|
||||
![]() Het heeft even geduurd, maar ik begrijp nu dat deze meneer een station car probeert te verkopen.
http://marktplaats.nl/markt/autos/o...53Fq%25253Derko Volgens mij heb ik de advertenties van deze man al een keer eerder gepost, ik herken de schrijfstijl namelijk, maar er staat weer veel leuks tussen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom kijk jij bij Opel? Denk dat deze maneer van de Balkan komt. Klinkt net als sommige lassers op mijn werk.
|
||||
|
||||
![]() jezus tering.....wat is er loos met de nederlande taal???
Zit af en toe echt heel erge stukken tekst tussen.... |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rache gaas ?
Aangeboden: Een unice bmw 3serie 1800cc het jubeleum model Prijs: € 10.500,00 Beschrijving: Bmw 316 compact Executive met een 1800 cc blok benziene het jubeleum model zijn er maar 25 van gelevert in nl. b.J. = 09-1997 de auto is in perfecte staat absoluut schaaden vrij. het motor blok loop perfekt altijd bmw dealer onderhouden het intereur is echt prachtig champange leder bekleding cuipstoele van de bmw m3 een m3 stuur een m3 pook airco 2 airbags electrice raamen electrice buiten spiegels car cit achter ruit verwarming achter ruitenwiser met sproejer hooftsteunen achter centralen deur vergrendeling met afstand bediening alarm clase 3 start onderbreking m3 side scurts e46 m3 voor bumper met rache gaas m3 mistlampen in bumper verwarmde buiten spiegels 16" lichtmetaalen bmw velgen kenwood 7021 mack radio cd speler plus minus 130000 km geloopen ik doe hem weg inverbant met een diezel hij reid echt perfekt nooit geen pech mee gehad echt een top auto voor foto's mail even dan stuur ik ze naar u toe tel= 0614463575 of mail naar devels_ear@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() die zag ik ook op jagger.nl voorbij komen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Even off-topic ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 'rache gaas'
hahahahahahaha ![]() je weet soms niet wat je leest op MP
|
||||
|
||||
![]() http://www.marktplaats.nl/index.php...timers&ID=63851
Haha deze dan: Hallo ik heb een mercedes w116 280 se automaat. van 74 op benzine en lpg .moter 100% het is een uitgebouwde mercedes.BRAVES uitgevoert rondom complete bobykit met 18 ins carlson velgen.voor banden wel glad voor 225/35/18 achter 235/50/18 5mm proviel de auto is verlaagt er zit een schuifdak in eltr.alleen de apk is verlopen. had in julie voor de keuring gemoeten. probleem is dat er 2 nieuwe dorpels in gelast moet worden. ER ZIJN 2 NIEUWE DORPELS ER BIJ. . en 1 wiel lager moet er worden vervangen links voor dan heb je keuring er weer op. het is verder een bikkel harde auto. de kleur van de auto is zilvergrijs metalic. er zit hout inleg in. en 4 eltr. ramen.deur vergrendeling er zit een grijs blauw intriur in niet kapot met 4 hooft steunen. maar ik wil ook ruilen. voorkeur gaat uit naar . chev. van .. mercedes .123. comdi. bmw.6 of 7 serie csi.opel .senator comedore. wel oldtimer op gas of diesel.en een recente apk op zit. . maar ik zeg je, echt een blik vanger.ik heb zelf geen computer. en dit is niet mijn email adres. voor meer info moet je even bellen op 0648921869 ... groetjes michel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die Gaastra(clitje52) met z'n handel...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat een ONWIJZE bout kar zeg......JEZUS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd een BLIK vanger
|
|
||||
|
||||
![]() Die M in PIMP staat zeker voor zijn voornaam?