|
||||
|
||||
ja das ffe geleden ja...
Zit niet in Biddinghuizen maar in lelystad.. Mag wel een keertje kyken hoor.
|
||||
|
||||
komt helemaal goed ken ik gelijk helpen
|
|
||||
|
||||
alweer vorderingen?
|
|
||||
|
||||
Nee weinig...wel hier en daar wat aangesloten enz.
Kost allemaal veeeeeeeel tyd!
|
||||
|
||||
vandaag nog wat kunne doen?
|
|
||||
|
||||
Beetje brandstoffilter enz een plekje gegeven en een beetje kabelkoom..
|
||||
|
||||
de foto's draaie kan nooit veel moeite zijn..
maar ziet er allemaal zeer goed uit! lekker bezig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Bij ons op stage was de Golf 1 vr6 die van Jasper Hak is geweest (bekend van o.a. time attack etc.). Dat blok heeft voor en links 1 mm speling tussen carrosserie en motor. Een vr6 in een mk1 is zooo gaaf! Respect voor je project, en aanpak!
|
|
||||
|
||||
je inbox is vol!
|
|
||||
|
||||
Ja,wel een beetje..
Motor loopt weer(als ik dat al niet had gemeld). Hemelbekleding/tapijt er weer in. Nu verder bezig met het interieur af te maken en alles te bekleden.
|
||||
|
||||
Vandaag naar de R.D.W Zwolle geweest voor de keuring van de auto.
Daar het kenteken overlegd van de donor en wat toelichtingen bijgegeven. Auto werdt ondertussen gekeurd door een keurmeester,en helemaal top gegaan allemaal!! 53 euro betaald en de papieren krijg ik volgende week ergens....officieel 6 cilinder op kenteken woeha!
|
|||
|
|||
bekende [vriend ] van me is afgelopen week ook geweest, met een mk1 20vt ook in 1 keer er door ook in zwolle geen enkel probleem. mooi man weer een mk1 vr6, op kenteken gefeliciteerd!!
|
|
||||
|
||||
Ik vindt ze in Zwolle Relaxed, vorige keer toen ik er was om mijn Benz te keuren was het een prima sfeer daar.
Geen pennelikker of papierneukert gezien daar! Ik vindt dit ook wel een gaaf project, btw |
|
||||
|
||||
Thanks,was ook idd een goede sfeer ja..zelf de vrouw achter de balie zat te grappen en te doen helemaal niet zo politiek correct.
|
||||
|
||||
Fotows!!!!
|
|||
|
|||
Hoi,
Heel mooi Project. Is met veel zorg, tijd en kennis van zaken gebouwd. Wat voor radiateur heb je hiervoor gebruikt? en waar is deze te koop? Gr. Francois |
|
||||
|
||||
Zal eerdaags weer wat posten,maar moet waarschijnlijk een drijfstanglager vervangen..
Radiateur is een aangepaste vr6 koeler..moest lager worden voor het slot van de motorkap.
|
||||
|
||||
Vandaag in het echt gezien en moet zeggen het ziet er super netjes uit.
En nog bedankt voor de happichs.