|
||||
|
||||
Mooi shot bernd! Helaas is was de mijne niet scherp... klote supersportsetjes ook
|
|
|||
|
|||
heel mooi en strak.
|
|
||||
|
||||
Blijft een super auto.
|
||||
|
||||
Ja Domi, maar het enige wat nog van jouw blok over gebleven is is het onderblok... Ik had in maart dit jaar wat pech met de distributieriem.
Voor de rest is enkel het front een beetje verandert met donkere knippers en een zwart embleem. |
|
||||
|
||||
jij hebt ook een vette jetta
als de golf weg gaat komt er weer een jetta in de familie erbij :P |
|
||||
|
||||
Bedankt Christiaan... Wytze heeft nog wel een knappe jetta te koop voor je
Nog even wat plaatjes vanuit Engeland vorig jaar: |
|
||||
|
||||
Deze jetta is ook gewoon af berend! Mooie plaaties
|
||||
|
||||
nee de jetta van wytze is wel zeer mooi maar denk dat ik dan nog wel even moet sparen
denk dat ik gewoon een orcinele jetta koop en dan zelf rustig aan mooi maken |
|
||||
|
||||
Nette jetta hoor!
Like the rim;s |
|
||||
|
||||
Dit is en blijft toch een van de mooiste Jetta's vind ik.
Heel nette auto!
|
|||
|
|||
wat zullen die banden godsgruwlijk aanlopen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
bij ons lopen geen banden aan !!!!!!!! Je zult geen slijtspoortje op de band vinden bij de jetta('s)
|
|||
|
|||
Quote:
Omdat?????? |
|
|||
|
|||
zo lijkt het op de foto...dat ie ongeveer een cm boven de band hangt...of de vering is 0 dan kan het ook natuurlijk.
of vallen ze gwn binnen de kassen? Jullie hoeven niet direct boos te worden! Mn zin was mss beetje kortaf maar bedoel ik niet raar ofzo. Lijkt gwn zo op die foto's DIkke jetta...das 1 ding wat zeker is |
|
||||
|
||||
Quote:
We zijn ook niet boos hoor ,maar ik heb zoveel auto's gezien met aanlopende banden ,dat ik er zeker van wil zijn dat de auto's waar ik de randen van omrol ,en verlaag , niet gaan aanlopen . en dit is zeker weten een dikke jetta
|
||||
|
||||
zekers te weten een van de dikkere...
vind die brede A's er echt moddervet onder staan
|
||||
|
||||
Nee de banden lopen niet aan... niet met meerdere mensen in de auto en ook niet als ik sportief door een bochtje ga. Dit is natuurlijk een combinatie van de juiste aanpassingen aan de auto en de banden keuze. Vorig jaar ben ik van 215/40 R16 naar 215/35 R16 gegaan en dat scheelde al weer een paar cm rijhoogte. Ik zal binnenkort nog eens naar Lammert vd Meulen om de uitlijning aan te laten passen, misschien dat de auto dan nog iets lager kan...
|
|
||||
|
||||
195/40-16
|
||||
|
||||
195 op 9j gaat niet mooi lijken bij deze jetta denk ik ,de 215/35 ers die er nu omzitten passen erg goed bij de looks van de auto .