|
||||
|
||||
Werk genoeg Ruben, succes ermee.
|
||||
|
||||
Mja, die lijst met to do's die ik je opsomde, dacht er daarna nog wat langer over na. Toen bedacht ik nog wel het een en ander. Ach ja, als ik tijd heb, zal ik me op deze manier zeker niet vervelen!
|
|
||||
|
||||
Ik ben lekker druk met de studie, nog steeds. Met de carnaval heb ik wel weer tijd.
Ik koop nog wel onderdelen als ik ze voorbij zie komen voor een leuke prijs. Zoals een Mk3 elektrisch dakschakelaar met binnenverlichting: Een carterplug met hele sterke magneet: Een onderste veerpootbrug van Wiechers: H4 Bi-Xenon van Antera/Tuningcenter Lowering, gratis verstuurt en fixe kerstkorting. Kortom, superservice! |
|
|||
|
|||
Mooie onderdeeltjes !
Succes ermee !
|
||||
|
||||
Carterplug met magneet,
Werkt dit echt naar behoren? Neem aan voor ijzerdeeltjes uit je olie te halen. Waar hebbie hem vandaan?
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 18-01-2008 at 20:02. |
|
||||
|
||||
Tja, werkt het. Daar hoop ik nooit achter te komen dan zou er immers metaal losraken. Maar het kost haast niks en tja, de olie moet ik nog verversen. Dus dit neem ik dan gelijk mee. Wel even met een nieuw koperringetje natuurlijk.
De carterplug komt van Ebay.de, Ölablassschraube mit Magnet (M14x1,5). Wel de juiste "Gewinde" bestellen anders past het niet. Ik heb hem gekocht bij een bedrijf wat onderdelen verkoopt voor oude motoren. Ze bieden de carterplug op dit moment echter niet meer aan. |
|
||||
|
||||
Zo, deze week nog een pakkie van Lieuwe binnen gekregen. Tis origineel van een DX blok.
|
|
||||
|
||||
...Nog steeds volg ik je project met veel interesse!
Zet er ook wat foto's van je hele auto in i.p.v. alleen maar losse onderdelen; dit maakt mij namelijk alleen maar nog meer nieuwsgieriger...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Haha, een paar pagina's terug gaan. Daar zie je mijn auto wel zonder voorfront. Verder als dat ben ik eigenlijk niet (zeg daar waar ik hem een keer gestart had). Deze week moet ik nog ff doorpezen voor school. Volgende week heb ik vakantie!
Dus lekker sleutelen, ik zal dan veel foto's maken, goed?! |
|
||||
|
||||
Dit hoor bij de vorige foto, een oliekoeler. Het enige wat nog mist zijn de slangen.
Afmetingen, 250mm bij 112mm koelend oppervlak. Beetje jammer alleen dat de hoekjes zo verbogen zijn. Maargoed, dat buigen we wel weer recht. En nog een frampje voor de Recaro's overgenomen van Arne, beetje aanpas werk en dan (zouden) de stoelen er ook in kunnen. Waare het niet dat de kabelboom eerst eens af moet! |
|
||||
|
||||
Gisteren ook nog even de ruitenset meegenomen die Stijn super netjes bij mijn oom en Den Haag had afgeleverd. Echt een geweldige service!
Tis een complete set, op de voorruit na. Maar die heb ik toch niet nodig. En verder nog even bezig geweest om het toplager goed op de veerpoot van mijn schroefset te zetten. Die ga ik morgen monteren. Maar het toplager zat er helemaal niet goed op: |
|
||||
|
||||
goed bezig zie ik. Binnekort dan maar eens nieuwe foto's maken van de hele auto.
|
|
||||
|
||||
Vandaag had ik Willem op bezoek. Hij kwam de verlangingsset die ik te koop had staan "ophalen". Er was alleen 1 probleem, ik had nog geen gelegenheid gehad om hem te demonteren. Daarnaast had Willem nog het een en ander voor mij meegebracht aan onderdelen:
- Een tankklepvergrendeling (voor de CV) - Hoedenplanksteunen, bekleed met stof Willem in aktie, bezig om de vergrendeling te monteren: Dit is de vergrendeling: Deze word hier d.m.v. 2 schroefjes gemonteerd: En werkt door een vergrendeling aan de andere zijde van dit gaatje ervoor te schuiven, of juist terug te trekken: En dit slot klemt dus dit pennetje vast: Toen we dat eenmaal voor elkaar hadden konden we verder met de demontage van de verlagingsset: Schroefset omhoog draaien, ik moet alles toch nog een keertje loshalen. Dus lekker makkelijk, zo hoog op de poten: Zo staat tie er nu bij: |
|
||||
|
||||
Serieuse shit Ruben..... Wat gaat er allemaal nog meer gebeuren...???
Suc7 Lars
|
||||
|
||||
Tja, de schroefset is dan eindelijk gemonteerd. Maar er ligt nog een hele grote bult onderdelen. Het is de bedoeling om alles eerst goed werkend te krijgen. Als dat voor elkaar is dan kan ik verder met alles netjes maken.
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi, word toch tijd dat hij weer gaat lopen
|
|
||||
|
||||
welke remschijven zie ik daar?
|
|
||||
|
||||
Voorschijven zijn van het merk EBC.
|
|
||||
|
||||
Leuke foto's.
Heb jullie nog wel bezig gezien, tis dat ik echt geen tijd had. Anders was ik wel even komen spieken! |
|
||||
|
||||
Ah, dat was inderdaad wel leuk geweest. Volgende keer beter, auto is voorlopig nog niet klaar, haha.
|