|
||||
|
||||
Paul, je probleem overigens als verholpen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bijna, - De silencer box was er afgevallen (bout los gerammeld) waardoor alle druk wegviel. - Er is een terugslagklep besteld zodat na montage de druk niet via de stationair regelaar weg kan lekken. - Er is een nog kortere multi riem besteld, ik had nl. behoorlijk wat slip op de riem waardoor de lader niet voldoende druk kon leveren. - En als laatste heb ik een intercooler van een mercedes sprinter gekocht, dit zou ook weer wat extra vermogen moeten geven. (is +/- 4 keer zo groot als wat er nu op zit. We blijven bezig.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
mooi project
ik zou alleen echt wel iets aan die remmen doen, van een porsche 944 kost bijna niets... 1 vraagje, je zegt dat je er een oliepomp van een t3 diesel in hebt. Maar deze draait toch in de andere richting dan die van een benzine motor ? De riemschijf op de distributie riem draait bij beide motoren in de andere richting... alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Remmen was mijn volgende stap, ik was bezig met het bouwen van een versmalde vooras met foxy adjuster en porsche remmen, maar de bus is 5 weken geleden van eigenaar gewisseld. als jij zegt dat de diesel anders om draaid, dan zal dat wel. Ik moet zeggen dat ik dit betwijfel, en de pomp werkte prima. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Staat inmiddels al weer voor de derde keer te koop
|
|
||||
|
||||
Quote:
Iedereen wil deze super bus minstens een paar dagen in zijn bezit hebben
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...d=20&fs=1#photo
En alweer te koop, volgens mij is dat de nieuwe naam van the VW Barn. Paul hij word geld waard , ook nog steeds niet stuk overigens. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hij nu weer hier te koop staat wist ik al, wat betreft de prijs; je mag alles vragen, het er voor krijgen is een tweede. Het ding is (in mijn ogen) goed gebouwd, en de motor was in orde, dus ik sta er niet van te kijken dat hij nog heel is (waarom ook niet). Als al mijn projecten zo snel in waarde stijgen, zal ik mijn ovaal maar even bewaren
|
||||
|
||||
Quote:
Wil je mijn bus ook ff aanraken, misschien dat dat helpt |
|
||||
|
||||
Quote:
voor een paar centen is alles mogelijk (bijna alles)
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ziet er (op de foto's) netjes uit!
|
||||
|
||||
Staat nog steeds als 35kw op kenteken
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is niet helemaal meer juist