|
||||
|
||||
foto
|
||||
|
||||
dank je jelle
heb van nature een zware verslaving om alleen maar strak werk af te leveren! mijn dagelijks werk ziet er ook altijd tip top uit en als het niet lukt trek ik werkelijk alles uit de kast om nog bling bling te krijgen(beetje gestoord ben ik wel )
|
||||
|
||||
toppie!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daar is in dit geval niks mis mee
|
||||
|
||||
Ik wil m'n zomerset ook weer een keer goed laten doen. Zit een klein beetje stoeprandschade op en mogen weer een polijstbeurtje hebben. Denk dat ik maar een keer bij jou langskom!
Gaat om deze wieltjes, zijn je misschien wel bekend (van Tjeerd geweest):
|
||||
|
||||
Quote:
Waarvan Akte
|
||||
|
||||
klinkt goed, ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Hallo bertil,
Ik zou graag eens de velgrand van mijn motor eens af laten draaien (alluminium) Is dit mogelijk? Velgen bezitten geen schade, is puur cosmetisch. Ik vind persoonlijk de afgedraaide look wel mooi maar ik zal het moeten aflakken om t mooi te houden lijkt me? Mvg justin
|
||||
|
||||
Pfffff vakwerk bertil.. Waanzinnig
|
|
||||
|
||||
heb ik al vaker gedaan,geen probleem
is alle keren heel mooi geworden (goede kwaliteit aluminium)
|
||||
|
||||
Kan t niet vaak genoeg zeggen! Topdraaier!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je romar
|
||||
|
||||
Ik wil mijn borduur schade van de winter aan (laten) pakken. Waar zit je precies Bertil?
Alvast bedankt!
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie!
Ik zal je binnenkort wel even PB'n voor verdere details. Anders wordt het zo'n lang verhaal hier.
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
|||
|
|||
ik had al pbtje gestuurt naar bertil maar hier nog even een plaatje neerzetten waarom het gaat de randjes buitenkant afdraaien
|
|
|||
|
|||
Bertil je hebt pb, heb nog geen reactie
|
|
||||
|
||||
usa
|
||||
|
||||
usa
|
|||
|
|||
is het verstandig om bij zulk soort velgen als hiervoor eerst de binnenkanten zwart te spuiten voor het afdraaien ?
|