|
||||
|
||||
Verbazingwekkend Man!!!!
|
|
||||
|
||||
super projekt deze fridolin ik zou al lang met mijn handen in het haar zitten en gestrest zijn bij al dat werk.
|
||||
|
||||
Ruud, ben je niet bang met het stralen dat je allemaal zonken en bulten krijgt van het krimpen? Of is dit echt dikke plaat?
|
||||
|
||||
Het plaatwerk is van 0,7 tot 1 mm dik.
Ik heb alle delen eerst met afbijt behandelt. Zo hoeven ze ook niet hart te glasparellen. Je moet natuurlijk wel vertrouwen hebben, met het bedrijf waar je zaken mee doet. Want, ze kunnen alles ook kapot stralen. |
|
||||
|
||||
nog updates?
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben ook wel benieuwd of er nog vorderingen zijn gemaakt. |
|
||||
|
||||
zo ver ik weet is ruud momenteel aan zijn golf 1 bezig en is/was hij bezig aan een oude lada...
|
|
||||
|
||||
Quote:
een oude lada?? [offtopic mode on] ken wel die oude 2105 met v8..da's wel en cool ding..[/offtopicmodeoff] |
|
||||
|
||||
Quote:
ik wil ze topic niet vervuilen maar het kan die zijn, laatste keer dat ik hem sprak was hij aan het lassen aan een oude lada, meer weet ik niet |
|
||||
|
||||
Deze week de tafel in elkaar gelast om de fridolin op te zetten.
En hem er ook gelijk maar even opgetild Zo, Nu nog even de tafel waterpas zetten, en dan kan ik beginnen met het samenstellen en uitmeten van de caroserie. Het is zo wel een stuk makelijker meten, dan van een ongelijke betonnen vloer. En hij zal aan alle kanten nog wel opgespannen moeten worden. Last edited by ruud's fridolin : 07-02-2007 at 21:35. |
|
||||
|
||||
De hoop onderdelen is vandaag weer wat groter geworden.
Nu maar zien of ik er iets van kan maken. Hier is het air ride gedeelte wat ik nog nodig had. Met dank aan emiel.(m.i.v.w) en vr-cp zal de schokbrekers (schroefset ) voor me maken. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 11-02-2007 at 21:01. |
|
||||
|
||||
Vette shit idd. kriebelt dat nou niet enorm met zoveel vette onderdelen klaar liggen...
|
|
||||
|
||||
Wordt hard er tegenaan inderdaad! maar wel verzekerd van een opzienbarend voertuig!
|
|
|||
|
|||
Je bent je hoofdsponsor - je vrouwtje - vergeten Ruud.
Keep-up the good work. |
|
||||
|
||||
Ha die luuk
Ook maar weer eens onder die bus uitgekomen Last edited by ruud's fridolin : 25-02-2007 at 22:35. |
|
||||
|
||||
Mijn rating is vandaag naar 4 sterren terug gegaan.
Dus misschien dat ik hem nog wel terug kan verdienen. De eindspurt is begonnen, dus vandaag maar gaan rijden voor wat onderdelen En zo liep ik dus vandaag tegen een leuk setje klauwen aan, en heb ze ook maar gelijk mee genomen. Wel heb ik voor het zelfde probleem als achter, want ook hier moet een spoorverbreder tussen van 2 cm. En een motor met versnellings bak zullun ook niet lang meer wegblijven gr ruud |
|
||||
|
||||
Hij is weer 5.
Wat voor klauwen zijn dat?
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt 5 sterren zijn toch mooier in de rating Bij audiparts zijden ze van een touareg met een hele dikke motor In iedergeval 6 zuiger klauwen, en ze zijn eigelijk iets te klein voor de schijven. Maar de prijs was goed, dus heb ik ze toch maar gekocht. Nu moet ik wel de schijven 1 cm kleiner laten maken, dus van 39 cm naar 38 cm, maar ik denk dat het dan nog wel hard genoeg remt het setje voor achter, heb ik al even liggen. Dit is ook van een touareg en is verder wel passend. Nu nog wel een kleur bepalen voor de klauwen gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 24-02-2007 at 19:26. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer geweldig uit! Wat voor kleur word de auto zelf, is dat al duidelijk? Nu zeg ik nog hoogglans zwart. Hoogglans geel staat ook wel mooi met zwarte tekst/logo erop ofzo.
|
|
||||
|
||||
Nee, de kleur voor de auto is nog niet bepaald.
Ik zat zelf te denken aan grijs metalic tussen de wielen en geel metalic boven. Dat is zoals er dub model auto's verkocht worden. Het moet er in ieder geval goed uitspringen. en ook een beetje een stoer uiterlijk hebben, omdat er waarschijnlijk ook een rolkooi in komt. dus laat maar eens weten welke kleuren je mooi lijken. gr ruud |