|
||||
|
||||
Hele dikke bus! Valt het niet tegen om zulke lange einden op een schroefset te maken qua comfort (ookal is het KW)?
|
|
||||
|
||||
Wij vinden het prima rijden eigenlijk, afgelopen vakantie zijn we oa in Polen en Tsjechie geweest en ging lekker. Kleine oneffenheden worden beter gefilterd dan op een origineel onderstel. Grotere gaten zijn minder leuk natuurlijk. Wat ook wel uitmaakt zijn de dikke H&R stabis. Die heb ik gemonteerd gehad met de originele schokdempers en veren en dat was een bizar verschil, de bus helde gewoon niet meer over. Het enge daarna was wel bij het wisselen van spoor het allemaal weer zweverig aanvoelde door die wiebelige schokkers.
Wij houden wel van een stug/stevig onderstel. Origineel vind ik zo een bus echt geen rijden namelijk. Nu kan je behoorlijk over rotondes vliegen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ze kleine oneffenheden beter filter merk ik bij mijn KW set inderdaad ook wel. Het zijn vooral de grotere hobbels/gaten/drempel die wel weer iets heftiger aankomen. Er is inderdaad ook niks vervelender dan een zweverige, zoekende auto die bij 20 km/h op de rotonde voor je gevoel al op omvallen staat nee |