|
|||
|
|||
Ik zeg nog steeds, sprintje met filmpje!!
|
|||
|
|||
Vant zomer maar even een leuke "snellejongens" meeting houden op een mooi zomeravond ergens in het midden van het land... goprootjes mee en tank vol en knallen maar.. altijd leuk om onderling eens te meten
|
|||
|
|||
Goed idee int midden vant land, ondanks dat ik geen snelle jongen ben kom ik wel even kijken.
|
|||
|
|||
Van de zomer moet wel lukken. Jetta staat namelijk nog even stil, moet nog een eaton bij op komen voor wat meer koppel onderin toeren. Ding heeft nu zijn vermogen pas bij iets van 4000 toeren. Niet zo'n probleem aangezien hij er 6800 kan maken maar voor driften zou het fijner zijn als hij wat eerder inkomt.kleinere turbo wil de eigenaar niet...
|
|
|||
|
|||
Best!
Omdat ik wielenfreak ben, en ik maar bar weinig mooi vindt onder een Mk3 en ook omdat 9/10 velgen niet meer past vanwege de grote remmen Heb ik deze besteld, 300 gram zwaarder dan een OZ Ultraleggera in dezelfde maat heb eerst 1 besteld om even te koekeloeren, moet nog even setje spacers kopen van 10/15mm Mooi licht racy wiel en BBK friendly want de Cayennes moeten er natuurlijk wel in passen. Weet niet of ik de kleur mooi vindt staan op de Turbo, even kijken zoniet dan maar door naar Richard voor hoogglanszwarte coating
|
||||
|
||||
Wel in de stijl van de Ultra
|
|
|||
|
|||
Ja ik vindt ze mooier eigenlijk, want bij de Ultraleggera zitten de spaken niet symmetrisch en het hart is wat apart bij de ultra, ivm de spakenplaatsing
|
||||
|
||||
Mooie vervangers voor me superleggera's. Vind de ultraleggera's ook niet zo mooi. Wat is het merk en type?
|
|
||||
|
||||
En wat doe je met de Porsche's Paul? Mooie vervanger wel!
|
|
|||
|
|||
Harmen, Porsches moet ik even bekijken hoe of wat.. kunnen tegen die tijd altijd even babbelen natuurlijk tijdens een Macmeetinkje in het mooie Drachten met de rest van de VR club
|
||||
|
||||
Mooi wiel kerel!!
De porsche's krijgen eerst een pas sessie onder mijn rode MKII |
|
|||
|
|||
Andere caps klaar gemaakt voor de porsche wielen, gaat toch veel tijd inzitten :SCRATCH:
Blindplaat klaar en nog de happer die ik had liggen maar even in de carbon... Of blindplaatjes erin of nog een happer scoren en die nog even een carbon makeover geven..
|
||||
|
||||
Paul, zou je eens kunnen uitleggen hoe je dat doet, dat lamineren met carbon? En waar haal je het carbon? Ziet er wel gaaf uit namelijk!
|
|||
|
|||
pm gestuurd kerel
|
||||
|
||||
Zou dat ook graag weten
|
|
|||
|
|||
pm gestuurd as wel
|
||||
|
||||
Ik maak altijd gebruik van:
http://www.hptextiles.com/ (helft goedkoper als in nl ) Filmpjes van lamineren ed zijn ook op youtube te vinden. Heb jij ook spul van HP Paul ? |
|
|||
|
|||
Corect, HP for me
|
|||
|
|||
1 woord... WAUUUUUUUUUUUUUW !
Elke pagina volledig gelezen en hier ben ik toch jaloers op! Zoiets hoop ik met mijn VR6 ook te behalen! |